Gospodarka oparta na wiedzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(10)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Barczak Beata
(1)
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bokajło Wiesław
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Florczak Waldemar
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Król Lech C
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Czarnecka Agnieszka
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pacześniak Anna
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Romanowska Maria
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Waligóra Łucja
(1)
Wawrzyniak Bogdan (1941- )
(1)
Welfe Władysław (1927- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zacher Lech W
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5231)
Rodzina
(4024)
Przyjaźń
(3844)
Miłość
(3263)
Tajemnica
(2967)
Gospodarka oparta na wiedzy
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2942)
Relacje międzyludzkie
(2526)
Zabójstwo
(2178)
Życie codzienne
(1913)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1595)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1536)
Uczucia
(1408)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1369)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Chłopcy
(1004)
Wybory życiowe
(942)
Sekrety rodzinne
(935)
Policjanci
(910)
Żydzi
(897)
Relacja romantyczna
(884)
Osoby zaginione
(879)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(824)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(780)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(683)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(638)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(555)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(508)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(483)
Spisek
(476)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(459)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(446)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Czarownice i czarownicy
(428)
Nauczanie początkowe
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(425)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Przedstawiona współautorska monografia, w odpowiedzi na rosnącą niepewność i nieprzewidywalność dynamiki nakładających się na siebie przemian ekonomicznych, społecznych i kulturowych w nowym, stale zmieniającym się środowisku globalnej gospodarki (cyfrowej) na początku XXI wieku, koncentruje się głównie na dynamice współczesnych przemian w modelu/ach pracy/czasu wolnego work life balance, widocznej w postaci różnych, często sprzecznych dyskursów (aktualnych form opisów rzeczywistości) obecnych w naukach ekonomicznych, społecznych czy humanistycznych. z Przedmowy
PRZEDMOWA * I ROSNĄCE ZNACZENIE KOBIET W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEMIAN NA RYNKU PRACY/CZASU WOLNEGO (DESIGN THINKING) * WPROWADZENIE * 1 OBLICZE WSPÓŁCZESNEJ KOBIETY * 1.1 WIELOZADANIOWOŚĆ, POCZUCIE WINY ORAZ SPADEK POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI * U WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * 1.2 STEREOTYPY OGRANICZAJĄCE ROZWÓJ KOBIET ORAZ AKTYWNE PRÓBY WALKI Z NIMI * 1.3 ROLE ŻYCIOWE KOBIET I POJAWIENIE SIĘ NOWEJ, SILNEJ KOBIETY * 2 ROLA I ZNACZENIE RYNKOWE WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * 3 PROJEKTOWANIE (DESIGN TNINKING) Z MYŚLĄO POTRZEBACH I ASPIRACJACH WSPÓŁCZESNEJ KOBIETY * 3.1 DESIGN THINKING I PRACA WARSZTATOWA PROJEKTOWANIE Z MYŚLĄO ODBIORCY * 3.2 CZYNNIKI POBUDZAJĄCE ZAANGAŻOWANIE I KREATYWNOŚĆ ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH * 3.3 PRZYKŁAD PROCESU PROJEKTOWANIA Z MYŚLĄO WSPÓŁCZESNEJ KOBIECIE * 3.3.1 IDENTYFIKACJA I INTERPRETACJA TRENDU "KOBIETA" * 3.3.2 BADANIE KONSUMENTA - ETNOGRAFIA: OBSERWACJA I ROZMOWY * 3.3.3 PORTRET KONSUMENTA * 3.3.4 INSIGHTY KONSUMENCKIE * 3.3.5 KONCEPCJA MARKI * 3.3.6 KONCEPCJA LOKALU / USŁUGI * 3.3.7 KRYTYCZNA OCENA WYPRACOWANYCH ROZWIĄZAŁ * ZAKOŁCZENIE * LITERATURA * NETOGRAFIA * INNE * II. ROLA I ZNACZENIE RYNKOWE WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * WPROWADZENIE * 1 KOBIETY NA RYNKU PRACY * 1.1 PRAWNE UWARUNKOWANIA SYTUACJI KOBIET * 1.2 DYSKRYMINACJA KOBIET NA RYNKU PRACY * 1.3 AKTYWNOŚĆ ZAWODOWA KOBIET I JEJ ZMIANY * 2 METODOLOGIA BADAŁ WŁASNYCH, DOTYCZĄCYCH SYTUACJI KOBIET NA RYNKU PRACY * PO PRZERWIE SPOWODOWANEJ URODZENIEM DZIECKA * 3 ANALIZA IINTERPETACJA WYNIKÓW BADAŁ WŁASNYCH * 4 WNIOSKI Z BADAŁ EMPIRYCZNYCH * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * AKTY PRAWNE * NETOGRAFIA * III. BEZZWROTNE I ZWROTNE FORMY POMOCY PUBLICZNEJ DLA OSÓB (BEZROBOTNYCH) * ZAKŁADAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ - SZANSE I ZAGROŻENIA * WPROWADZENIE * 1 BEZROBOCIE, JEGO PRZYCZYNY I SKUTKI * 2 INSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ BEZROBOTNYCH * 3 RODZAJE POMOCY PUBLICZNEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ZAKŁADAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ * GOSPODARCZĄ * 4 ŹRÓDŁA FINANSOWANIA DOTACJI ORAZ POŻYCZEK NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI * 5 RÓŻNICE WYSTĘPUJĄCE POMIĘDZY DOTACJAMI ORAZ POŻYCZKAMI PRZYZNAWANYMI * OSOBĄ BEZROBOTNYM NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ * ZAKOŁCZENIE * LITERATURA * NETOGRAFIA * INNE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339.923 (1 egz.)
Kaucja: 61,60 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 211-217.
Podręcznik, zgodnie z zaleceniami resortu szkolnictwa wyższego, koncentruje się na kapitale ludzkim w skali gospodarki oraz na poziomie organizacji. Wykład zaczyna się od: przypomnienia miejsca kapitału ludzkiego w teorii ekonomii, omówienia teorii kapitału ludzkiego, a następnie prezentuje wpływ państwa na jego poziom, kształt i rolę w gospodarce. W kolejnych rozdziałach przedstawiono: gospodarkę opartą na wiedzy, motywowanie kapitału ludzkiego w gospodarce, a później: kształtowanie, wykorzystanie, motywowanie oraz pomiar kapitału ludzkiego na poziomie organizacji.Rozważania o kapitale ludzkim w skali gospodarki są uzupełnione danymi statystycznymi, które wskazują jego aktualny poziom w różnych obszarach i dziedzinach w Polsce. Stanowią również dodatkową ilustrację problemów omawianych na wykładzie. Dotyczą one głównie Polski, na tle innych krajów UE oraz OECD, aby studenci mieli porównanie, jaki dystans dzieli nasz kraj w stosunku do krajów wysoko rozwiniętych oraz sąsiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 331 (1 egz.)
Kaucja: 29,45 zł
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Wstęp * 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) * Wprowadzenie * 1.1. Cyfrowa transformacja * 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja * 1.3. Marketing a technologia * 1.3.1. Technologie mobilne * 1.3.2. Internet Rzeczy * 1.3.3. Media społecznościowe * 1.3.4. Sztuczna inteligencja * 1.4. Marketing a metody zarządzania * 1.5. Marketing a organizacja działań * 1.6. Przyszłość marketingu * Podsumowanie * 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) * Wprowadzenie * 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach * 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania * 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające * 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej * Podsumowanie * 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) * Wprowadzenie * 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych * 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości * 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji * Podsumowanie * 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) * Wprowadzenie * 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności * 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line * 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty * 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki * 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej * 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych * 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci * 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics * 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej * Podsumowanie * 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) * Wprowadzenie * 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 * 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów * 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 * 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 * 5.5. Wartości tworząpozycję marki * 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki * 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa * 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 * Podsumowanie * 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) * Wprowadzenie * 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej * 6.1.1. Formy i techniki wywiadów * 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowańkonsumenckich * 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej * 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów * 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej * 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji * 6.4. Big Data w analityce marketingowej * 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań * 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu * 6 5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych * 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych * 6.7. Kierunki zastosowańanalityki marketingowej * 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych * 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej * Podsumowanie * 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) * Wprowadzenie * 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu * 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji * 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją * 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy * 7.5. Wykorzystanie Market telligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych * Podsumowanie * 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) * Wprowadzenie * 8.1. Przesłanki i kierunki zmian * 8.2. Istota innowacji * 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki * 8.4. Zarządzanie innowacjami * 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami * Podsumowanie * 9. Oczami praktyków * 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje * i mikroewolucje (Artur Maciorowski) * 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje * 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii * 9.1.3. Mikrotrendy * 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) * 9.2.1. Duch w maszynie * 9.2.2. Dane * 9.2.3. Algorytmy * 9.2.4. Sprzęt * 9.2.5. SISO * 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? * 9.2.7. Telefon od Absolutu * 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) * Epilog * O Autorach * Bibliografia * Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50480 (1 egz.)
Kaucja: 40,00 zł
Książka
W koszyku
(Nauka ekstra ; t. 13)
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
(Poleca prof. Aleksander Wolszczan)
Bibliogr. s. 143. Indeks.
Tł. z hisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50469 (1 egz.)
Kaucja: 16,00 zł
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie)
Bibliogr. s. 453-465. Indeks.
Dostosowanie struktury organizacyjnej do sytuacji gospodarczej warunkiem sukcesu. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do menedżerów oraz zespołów badawczo- projektowych, zajmujących się organizacją przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55145 (1 egz.)
Kaucja: 40,50 zł
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki : Biznes - Gospodarka cyfrowa - Nowe technologie.
Bibliografia na stronach 337-372.
Książka dostępna jako e-book.
Gospodarka cyfrowa - to gospodarka oparta na danych (datafikacja - danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do danych? jak pogodzić ochronę danych z potrzebą ułatwienia udostępniania danych w interesie publicznym? jak te kwestie różnicować w kontekście danych osobowych i danych ekonomicznych, często powiązanych z ochroną praw własności intelektualnej i przemysłowej oraz tajemnicy handlowej? czy, a jeżeli tak, to w jakiej mierze prawo powinno wymuszać udostępnianie danych? Autor poszukuje w książce "złotego środka" między ochroną danych a dostępem do danych, między tragedią wspólnego pastwiska (tragedy of the commons) a tragedią prywatnego zawłaszczania (tragedy of the anticommons), a tym samym - opracowania takich systemów zarządzania danymi prywatnymi oraz publicznymi, które nie budzą wątpliwości z perspektywy konkurencji. Metody wykorzystane w tym poszukiwaniu to przede wszystkim analiza regulacji i orzecznictwa w kontekście ekonomii instytucjonalnej, ekonomicznej analizy prawa oraz oceny skutków regulacji. Rozwiązań, które powinny mieć charakter holistyczny i systemowy, można poszukiwać na pograniczu ekonomii, prawa i zarządzania, co już zostało zapoczątkowane. Równocześnie wyraźnie widoczna jest luka badawcza, gdyż nauka o danych (Data Science) oraz analityka danych (Data Analytics) dotychczas skupiają się głównie na aspektach informatycznych (kodowanie danych, wyszukiwanie danych czy tworzenie baz danych), podczas gdy ekonomia skupia się na niektórych rodzajach danych, w szczególności tych powiązanych z prawami własności intelektualnej i przemysłowej, a regulacja (prawo) koncentruje się na dość jednostronnie rozumianej ochronie prywatności ("własności" danych) lub na roli danych w stosowaniu prawa konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58595 (1 egz.)
Kaucja: 59,93 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Wiedzą)
Nazwa drugiego wydawcy w copyright.
Bibliografia przy rozdziałach.
W Polsce jest bardzo dużo do zrobienia w zakresie budowania Gospodarki Opartej na Wiedzy: od konieczności przekształceń w sferze instytucjonalnej po szerokie przeobrażenia w świadomości społecznej. Książki z serii Zarządzanie wiedzą mają służyć pomocą w dokonywaniu tych przemian. Zamiarem autorów jest dostarczenie czytelnikom najnowszej wiedzy ... o zarządzaniu wiedzą.W prezentowanej pierwszej książce serii przedstawiono podejścia teoretyczno-metodologiczne, jak i stosowane już w praktyce rozwiązania, umożliwiające kreowanie przyszłości, w której wiedza będzie zasobem strategicznym, umiejętnie budowanym i wykorzystywanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19922 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50437 (1 egz.)
Kaucja: 41,60 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50372 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej