Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(77)
Forma i typ
Książki
(77)
Poradniki i przewodniki
(63)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(27)
W2 (Bazyliańska 6)
(7)
W29 (Rembielińska 6a)
(6)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(6)
W98 (Kondratowicza 20)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(36)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Sugiero Joanna
(8)
Tracy Brian (1944- )
(8)
Grzesiak Mateusz
(3)
Misiorek Tomasz
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Berendt Joanna
(2)
Chmielecki Michał
(2)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Holiday Ryan
(2)
Kozak Agnieszka
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sinek Simon
(2)
Skała Marek
(2)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Łowińska Anna
(2)
Adamus Marcin
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Batko Andrzej
(1)
Belker Loren B
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Bostrom Nick (1973- )
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Ciećwierz Agnieszka (specjalista HR)
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Docker Peter
(1)
Ducker Chris
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fedorowicz Jacek (1937- )
(1)
Fraser Campbell
(1)
Garlej Piotr
(1)
Georgiew Franciszek Bazyli
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Guillebeau Chris
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hollins Peter
(1)
Horowitz Ben (1966- )
(1)
Jabłoński Maciej (1973- )
(1)
Jawień Robert
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kanclerz Anna
(1)
King Patrick
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kotliński Daniel
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koziarz Marta
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kudła Szymon
(1)
Kędzierski Mariusz (1992- )
(1)
Lamont Edward
(1)
Lanier Jaron
(1)
Lewandowski Filip
(1)
Machnik Marcin
(1)
Makolus-Krasa Paulina
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
McCormick Jim
(1)
Mead David (coaching)
(1)
Michalska-Rechowicz Agnieszka
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Moch Wojciech
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Niespodziańska Joanna
(1)
Nocny Filip
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Oszajca Anna
(1)
Parrish Shane
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Plewiński Wojciech (1928- )
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Proctor Bob
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sawka Henryk (1958- )
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Stolarczyk Bartłomiej
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Topchik Gary S. (1949- )
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tym Stanisław (1937- )
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Walewicz-Kuc Anna (1971- )
(1)
Walkiewicz Jacek
(1)
Wielgus-Lach Angelika
(1)
Wątor Aneta
(1)
Young Scott H
(1)
Zahariades Damon
(1)
Światełko-Nachtlicht Elżbieta
(1)
Światełko-Nachtlicht Maciej
(1)
Żyła Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(69)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(72)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Menedżerowie i menedżerki
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy danych
(1)
Artyści
(1)
Bezrobotni
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyplomaci
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Literatura polska
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Temat
Sukces
(16)
Media społecznościowe
(7)
Samorealizacja
(7)
Techniki samopomocy
(7)
Coaching
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Produktywność pracy
(4)
Uczucia
(4)
Asertywność
(3)
Bogactwo
(3)
Copywriting
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Motywacja
(3)
Myślenie
(3)
Nawyki
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przezwyciężanie lęku
(3)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Biznesplan
(2)
Cele życiowe
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Działanie
(2)
Facebook
(2)
Internet
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Lęk
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Menedżerowie
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Pewność siebie
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Samopoznanie
(2)
Samowychowanie
(2)
Strategie uczenia się
(2)
Szczęście
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Work-life balance (WLB)
(2)
Wybory życiowe
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Aspiracje
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
CV
(1)
Celebryci
(1)
Chat GPT-3
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dykcja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Egoizm
(1)
Film
(1)
Finanse
(1)
Fotografia
(1)
Futurologia
(1)
Gniew
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Humor
(1)
Informacja
(1)
Instagram
(1)
Interakcja (informatyka)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Gatunek
Poradnik
(67)
Opracowanie
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(27)
Zarządzanie i marketing
(23)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Psychologia
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 283-300.
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych, na czym bazują techniki analizy danych, dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google, które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych, jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59166 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [267]-270.
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek...Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, współpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w którym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności.Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2. (dostępność ok. 06.01.2026)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21266 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 17.12.2025)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [267]-270.
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, współpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w którym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności. Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych. Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Zarabiaj na giełdzie. Powoli, ale konsekwentnie. Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i - w efekcie - przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna. Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59131 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [455]-482. Indeks.
Książka dostępna także jako e-book.
Superinteligencja. Czy cyfrowe umysły zagrażają człowiekowi? Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowiekiem jest realną perspektywą naszej przyszłości? Czy ta przewaga skończy się kresem naszego gatunku? Niniejsza książka jest odważną i oryginalną próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Możliwe kierunki rozwoju technologii cyfrowej i jego konsekwencje są trudne do przewidzenia, a rozstrzygnięcie związanych z tym kwestii jest prawdziwym intelektualnym wyzwaniem. Niemniej z niektórych szans i zagrożeń powinniśmy wszyscy sobie zdawać sprawę. Nick Bostrom, wybitny badacz sztucznej inteligencji i transhumanizmu, stara się jasno i klarownie przedstawić przyszłe konsekwencje coraz większego udziału maszyn w naszym życiu, opisuje możliwe komplikacje i strategie rozwiązania ewentualnych problemów. Lektura tej książki jest niesamowitą podróżą na krańce istoty człowieczeństwa, wyprawą do przyszłości inteligentnego życia i prawdziwie fascynującym doświadczeniem. Kluczowe zagadnienia ujęte w książce: - dotychczasowe osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji, - superinteligencja i jej możliwe ścieżki rozwoju, - zagłada ludzkości a rozwój superinteligencji, - kontrola nad umysłem człowieka w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Shallows : What the Internet is Doing to Our Brains.
Bibliografia na stronach [275]-279.
Nominacja do nagrody Pulitzera 2011 Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011 Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne. Maryanne Wolf, autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji. Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość. [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23437 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 20.12.2025)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 235-[252].
Publikacja wydana także jako e-book.
Żyjemy w zglobalizowanym świecie, w którym odległości między partnerami w rozmowach zdaje się wyznaczać jedynie prędkość łącza internetowego i ― ewentualnie ― różnica czasu. Jednak to tylko pozory. Istnieje jeszcze jedna, w pierwszym momencie niewidzialna, a w rzeczywistości kluczowa przeszkoda, która, o ile do jej forsowania podejdziemy nieumiejętnie, może pogrzebać szanse na skuteczną współpracę administracyjną i biznesową z cudzoziemcami. Ta przeszkoda jest zbudowana z różnic kulturowych. W "płaskim świecie", w którym współdziała ze sobą tak wielu ludzi z różnych stron świata, nie ma bardziej krytycznego i zarazem skomplikowanego tematu niż negocjacje i współpraca międzykulturowa. Obojętnie, czy strony określają cenę, warunki kontraktu, przekonują się nawzajem do kooperacji, określają budżet lub przełamują poważny impas ― znajomość odmienności cechujących daną nację odgrywa nieocenioną rolę. Jeśli zatem mamy być efektywni jako organizacje i jako jednostki działające w ramach tych organizacji, musimy się nauczyć myśleć i negocjować globalnie. [Opis pocvhodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : OnePress, copyright 2021. - 227, [5] stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 221-[228].
Dostępna również jako e-book i audiobook.
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co - mamy nadzieję - zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59646 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [339]-342.
Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracownicy działów mediów społecznościowych, właściciele małych firm, freelancerzy, mikroprzedsiębiorcy.
Dostępna również jako e-book.
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page`y.Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna również jako e-book.
...zarówno w obszarze zawodowym, jak i w sprawach osobistych, powinieneś pewne kwestie znawykować. Znawykować, czyli po prostu - przyjąć konkretny sposób postępowania w relacjach z innymi ludźmi, w sytuacjach związanych z rozwojem osobistym, czy też w obszarze szeroko rozumianej self-care, i tego sposobu postępowania się trzymać. By móc to zrobić, musisz poznać konkretne, dobre dla Ciebie wzorce działania i zrozumieć, dlaczego warto je wdrożyć. Niniejsza książka ma wymiar wysoce praktyczny. Bez zbędnego psychologizowania, prosto i bardzo użytkowo, doktor Mateusz Grzesiak przedstawia w niej zestaw 50 narzędzi, które wymiernie podniosą poziom Twojej życiowej skuteczności. Dlaczego warto je znać i konsekwentnie z nich korzystać? Odwołajmy się na moment do wstępu książki: Badania pokazują, że ludzie sukcesu automatyzują nawet 90 wykonywanych czynności! To potężna umiejętność, która otworzy przed Tobą pole do nieznanych wcześniej poziomów produktywności i pozwoli Ci nie tracić czasu i energii na analizowanie każdej czynności, której się podejmujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The think and grow rich action pack.
Książka dostępna także jako e-book.
"Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" to bestsellerowy poradnik i klasyka literatury motywującej. Pokazuje, jak osiągnąć sukces niezależnie od finansów! Nie zawsze udaje nam się zrealizować zamierzone cele. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy się poddawać! Jak to jest, że niektórzy nawet mimo najgorszej porażki potrafią wstać z kolan i dalej walczyć? "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" to poradnik motywujący i pokazujący, jak stać się jedną z takich osób. Niezależnie od tego, ile masz obecnie pieniędzy i jak wyglądają Twoje finanse, możesz zdobyć wiele. Rozwijać się, kształcić, być szczęśliwym i znacząco zwiększyć swoje bogactwo. Dążenie do sukcesu jest jednak trudną umiejętnością, której nie posiada każdy z nas. Nawet, jeśli wydaje nam się, że chcielibyśmy wzbogacić się i w końcu realizować swoje plany, podstawowa zmiana zachodzi w głowie. Czy na pewno jesteś na tyle zdeterminowany i skoncentrowany, aby walczyć o sukces? "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" to książka, która zmieniła życie i sposób myślenia milionów Czytelników na całym świecie. Zrewolucjonizowała rynek wydawniczy, pokazując, że potrzebujemy literatury motywacyjnej i wskazującej drogę do sukcesu. Pokonywanie przeszkód, stawianie czoła przeciwnościom i własnym słabościom nie dla każdego jest proste. Książka pokazuje, że tak jak niejeden czytelnik, Ty również możesz w końcu uwierzyć w swoje możliwości i doprowadzić do satysfakcji z życia. Nie jest to wcale powiązane z określonym statusem materialnym, nie potrzebujesz inwestować milionów, ani pochodzić z bogatej rodziny. Liczy się Twoje nastawienie: ono zmienia wszystko!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.10.2025)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 150-151.
Sposób, w jaki oddychasz, decyduje o tym, jak mówisz. Jeśli jesteś: politykiem, wykładowcą, nauczycielem, konferansjerem, dziennikarzem, youtuberem, coachem, prowadzisz kanał w mediach społecznościowych albo w jakikolwiek inny sposób pracujesz głosem - ta książka jest dla Ciebie! Skoro zdarza Ci się występować publicznie, z pewnością wiesz o tym, jak dużą rolę w Twojej pracy odgrywa oddech. To, jak oddychasz, ma wpływ na brzmienie Twojego głosu: wysokość, tembr, dynamikę i ekspresję. Świadome oddychanie może również działać uspokajająco i poprawiać samopoczucie. Organem, który w dużym stopniu decyduje o tym, jak brzmi głos człowieka, jest przepona. Umiejętność korzystania z tak zwanego oddechu przeponowego to cecha wyróżniająca profesjonalnych mówców. Dlatego też poradnik, który trzymasz w ręku, skupia się właśnie na przeponie - na jej umiejscowieniu, roli, a także na dolnych mięśniach oddechowych wspomagających jej pracę. Poznasz ćwiczenia, które prowadzą do nowego, zdrowego nawyku oddechowego, poza tym sporo dowiesz się o własnym głosie, o sposobach na rozwijanie jego barwy, uzyskiwanie odpowiedniego tembru, jakości i dynamiki mówienia. Zaczniemy jednak od podstaw. Zatem: wdech, wydech - i zaczynamy oswajać przeponę! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23306 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.10.2025)
Książka
W koszyku
Oto człowiek, który zamienił marzenia w cele i w działanie!
Nazywam się Mariusz Kędzierski. Urodziłem się w roku 1992. Na świat przyszedłem bez rąk, czego przez wiele lat nie potrafiłem zaakceptować. Po tym, jak w wieku 14 lat chciałem odebrać sobie życie, postanowiłem zmienić sposób myślenia i żyć według własnych zasad, pełnią życia. Sztuka była dla mnie w tym kluczowym momencie formą terapii, a teraz jest sposobem na życie i największą pasją.
Tak zaczęła się historia autora tej książki, artysty i mówcy motywacyjnego, którego płomienne, pełne pasji opowieści zainspirowały do działania wiele osób w Polsce i na świecie. Ludzie chętnie go słuchają i wprowadzają w życie wnioski płynące z przemówień, ponieważ w rzeczywistości wszyscy jesteśmy do siebie podobni ― mamy talenty, z których nie potrafimy korzystać. Pasje, na których realizację brakuje nam czasu albo odwagi do podejmowania działań. Często dokonujemy niekoniecznie słusznych wyborów. Czasem wręcz nie potrafimy dostrzec w niczym sensu. Póki jednak czujemy, że wciąż czegoś chcemy, póki mamy marzenia, póty tli się w nas potencjał do zmiany, do życia na swoich warunkach. Wreszcie.
Jeśli czujesz, że znajdujesz się tuż przed punktem przełomowym, nie czekaj ― czytaj i inspiruj się prawdziwą historią! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się błyskawicznie czytać ludzi, rozszyfrowywać mowę ciała, wykrywać kłamstwa i poznawać tajniki ludzkiej natury. Czy da się analizować ludzi, nawet jeśli z ich ust nie pada ani jedno słowo? Ależ tak! Dowiedz się, jak czytać w myślach i nawiązywać głębokie relacje. Jak przeniknąć czyjeś myśli bez jego wiedzy? Ta książka nie jest typowym poradnikiem dotyczącym mowy ciała i mimiki. Owszem, przeczytasz w niej o tych i wielu innych zagadnieniach, a także o technikach wykrywania kłamstw w typowych, codziennych kontaktach z ludźmi, lecz jej treść sięga głębiej - do zakamarków ludzkiej psychiki i natury. Życiowe doświadczenia i wszystko to, co nas spotkało, kształtuje naszą osobowość, a przez to w dużej mierze kieruje nawykami i zachowaniami. Poszczególne fragmenty są niczym najciekawsze i najbardziej praktyczne wskazówki z podręcznika psychologii. Zajrzyj w głąb siebie i innych ludzi! Poznaj tajniki wywierania wpływu i perswazji. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23241 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.10.2025)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-175, orzecznictwo na stronach 177-182.
Dla osób korzystających z internetu i mediów społecznościowych, a także fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych.
Publikacja wydana także jako e-book.
Żyjemy w dobie internetu, mediów społecznościowych, smartfonów i sztucznej inteligencji. Właściwie każdy umieszcza w sieci swoje zdjęcia i nagrania. A nawet jeśli sam tego nie robi, to i tak często pojawia się online za sprawą fotografii i filmów udostępnianych przez znajomych, pracodawców, organizatorów imprez masowych itd. Opublikowany wizerunek może zostać przetworzony, użyty do celów komercyjnych albo wykorzystany inaczej - w sposób, którego dana osoba absolutnie sobie nie życzy. Nie oznacza to jednak, że pozostaje wobec tego zjawiska zupełnie bezbronna.
Ta książka ma na celu uświadomić Czytelnikowi prawa dotyczące ochrony wizerunku w sieci i prasie, a także przedstawić możliwości postępowania w razie naruszenia dóbr osobistych w tym zakresie. Jest skierowana do wszystkich korzystających z internetu i mediów społecznościowych, szczególnie jednak do tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z rozpowszechnianiem wizerunku: fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych. [Opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce i marketerów / Marta Koziarz, Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 377, [7] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów. Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady - do naśladowania i do unikania - co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google. Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dostępna również jako e-book.
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ... i wciąż się opiera ... ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu / Filip Nocny. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 273, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji. Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem - i przekonaj się, że potrafisz doskonale: odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to”. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59675 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej