Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(17)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(11)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(8)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Armstrong Michael
(3)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Lany Magdalena
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Smółka Paweł
(2)
Taylor Stephen (1965- )
(2)
Adair John (1934- )
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Baron Angela
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bibrowski Władysław. Tł
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip. (1975- )
(1)
Hyla Marek
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Klimowicz Magdalena. Tł
(1)
Lany Magdalena. Tł
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Nowak Marta
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Patkaniowski Michał (1975- )
(1)
Patkaniowski Michał (1975- ). Tł
(1)
Paździorek Grzegorz
(1)
Piechnik-Potęga Maria
(1)
Piskorska Agata
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Podsiadło Iwona. Tł
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Rae Leslie
(1)
Rostkowski Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Ulrich Dave
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Whitworth Laura (1947- )
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wurth Anthonie (1967- )
(1)
Wurth Kees (1969- )
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Wójcik Leszek (tłumacz). Tł
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Wąsik Dorota. Tł
(1)
Zieliński Wojciech
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Żarczyńska-Dobiesz Agnieszka
(1)
Żukowska Joanna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Kadry
(1)
Menadżerowie
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kadry
(12)
Przedsiębiorstwo
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Płaca
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Coaching
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Oceny pracowników
(2)
Praca
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie kompetencjami
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Controlling
(1)
E-learning
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Koszty pracy
(1)
Menedżerowie
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczenie się
(1)
Urzędnicy
(1)
Wiedza
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zawód
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer)
Bibliografia, netografia na stronach [231]-248.
Dla menedżerów, specjalistów HR, studentów i wykładowców psychologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
W książce omówiono kluczowe aspekty procesu naboru kandydatów do organizacji.
Czytelnik zostaje wprowadzony w tematykę psychologii rekrutacji i selekcji, mając okazję zgłębić m.in. problematykę analizy pracy, pomiaru efektywności czy miejsca psychometrii w naborze kandydatów, w oparciu o najnowsze międzynarodowe badania naukowe z tej dziedziny. Szczególną uwagę poświęcono badaniu zachowania kandydatów w trakcie selekcji, jakości metod rekrutacyjnych oraz technikom zbierania i kombinowania danych. Omawiane treści ilustrowane są przydatnymi wskazówkami, najlepszymi praktykami biznesowymi oraz przykładowymi narzędziami i pytaniami testów selekcyjnych.
Drugie wydanie poszerzono m.in. o zagadnienia związane z pracą zdalną i hybrydową oraz rozwojem branży HR tech i sztucznej inteligencji. Autor opisuje, jak wiele procesów wykonywanych wcześniej przez ludzi, takich jak preselekcja czy analiza CV, a nawet rozmowy rekrutacyjne, zostało w dużej mierze zautomatyzowane i powierzone algorytmom.
Menedżerowie i specjaliści HR znajdą tu cenne wskazówki, jak optymalizować proces rekrutacji, tak by był on nie tylko efektywny, ale również opłacalny. Studenci i wykładowcy psychologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi docenią zapewne zawarty w książce systematyczny przegląd wiedzy naukowej na temat rekrutacji i selekcji oraz jej przełożenie na praktykę. Osoby poszukujące pracy natomiast odnajdą w książce zbiór informacji, które pomogą im lepiej zrozumieć, czego oczekują od nich rekruterzy i jakie zachowania są najbardziej pożądane w procesie selekcji. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22703 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 165-170.
Dla menedżerów i praktyków zarządzania, także dla pracowników działów personalnych oraz firm doradczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51178 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Bibliografia na stronach [157]-160.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51406 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących sią miękkimi szkoleniami.
Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników.Szczegółowo omówiono w niej m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.Adresaci:Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących się miękkimi szkoleniami, a także wszystkich osób zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym.Książka zawiera kod aktywacyjny, który umożliwia jednokrotny bezpłatny udział w badaniu on-line za pomocą profesjonalnego narzędzia diagnostycznego iP121-Profilowanie Osobowości Zawodowej. Po wypełnieniu kwestionariusza on-line uzyskuje się dostęp do rozbudowanego raportu iP Coach opisującego wyniki badania w kontekście rozwoju zawodowego i kierowania karierą.Raport zawiera następujące sekcje: czynniki motywujące do pracy, predyspozycje do rozwijania kluczowych kompetencji zawodowych, wewnętrzne ograniczenia dla pomyślnego rozwoju zawodowego, cechy wyróżniające na tle innych osób, role w zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Naked Coach. Business Coaching Made Simple.
Indeks.
Książka kierowana do liderów biznesu, trenerów, specjalistów HR, konsultantów, którzy na co dzień wykorzystują coaching. Autor zaprasza do odbycia wraz z nim sześciu podróży, w czasie których czytelnik będzie mógł odnaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania: Czym jest coaching? Jak znaleźć odpowiedniego trenera? Czym jest autocoaching? Jaką rolę może odgrywać coaching w budowaniu relacji z ludźmi? Jakie znaczenie ma coaching w życiu zawodowym i prywatnym? David Taylor nie napisał tej książki, by skłonić do myślenia, lecz by zainspirować do skutecznego działania. Sugeruje, by przestać myśleć "mogę to zrobić" i zacząć myśleć "zrobię to". Za pomocą konkretnych przykładów i przypowieści pokazuje, jak odrzucić to, co hamuje naszą aktywność, a także jak osiągnąć sukces oraz powtarzalne i trwałe korzyści finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. [287]-293. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 213-216. Indeks.
Autorzy książki, szefowie grupy doradczej RBL, pokazują, jak wielki wpływ mają praktyki zarządzania zasobami ludzkimi na funkcjonowanie catego przedsiębiorstwa. Uważają, że ze względu na kontekst działalności firmy oraz oczekiwania klientów i inwestorów działy HR powinny rozważyć reorganizację swojej pracy. W szczególności podpowiadają, jak:* uwzględniać zmiany w otoczeniu biznesowym,* planować cele przekształceń i oceniać ich realizację,* reorganizować pracę działów i specjalistów HR,* dzielić odpowiedzialność i zadania wśród osób zaangażowanych w transformację.Koncepcję autorów ilustrują inspirujące studia przypadków czterech dużych firm, opisane przez osoby kierujące projektami transformacji. W książce zamieszczono też praktyczne narzędzia pozwalające szefom HR zaprojektować i zrealizować przekształcenia we własnych działach, a dzięki temu przyczynić się do sukcesu swojej firmy."Bardzo wnikliwy i praktyczny podręcznik. Żelazna pozycja dla prezesów, menedżerów i szefów HR pragnących zmaksymalizować wymierne wyniki przedsiębiorstwa poprzez inwestycje w ZZL i przekształcenie działu HR. Kupię kilka egzemplarzy dla zespołu HR w Nokii."Hallstein Moerk, wiceprezes wykonawczy ds. HR, Nokia"Książka ta ma na celu rzeczywiste podniesienie rangi obszaru ZZL. W obliczu coraz większej złożoności otoczenia, Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi podkreśla, że dział HR powinien utrzymywać kontakt z menedżerami operacyjnymi, klientami oraz inwestorami".Tony McCarthy, szef działu personalnego i efektywności organizacyjnej, British Airways
CZĘŚĆ I. PODRĘCZNIK TRANSFORMACJI PRAKTYKI ZZL * Rozdział 1. Wstęp do transformacji ZZL * Źródła (skąd wzięła się ta książka) * Odbiorcy (kto powinien przeczytać tę książkę) * Nasza defi nicja transformacji praktyki ZZL * Model transformacji ZZL * Narzędzia transformacji ZZL * Faza 1. Kontekst biznesowy * Rozdział 2. Dlaczego przeprowadzać transformację? * Świadomość ogólnego otoczenia biznesowego oraz oczekiwań interesariuszy * Uzasadnij projekt transformacji ZZL * Podsumowanie * Faza 2. Wyniki * Rozdział 3. Jakie są wyniki transformacji praktyki ZZL? * Ocena z punktu widzenia interesariuszy * Ocena z punktu widzenia umiejętności * Podsumowanie * Faza 3. Reorganizacja ZZL * Rozdział 4. Przebudowa działu HR * Transformacja strategii ZZL * Transformacja organizacji działu HR * Obszar 1: centra obsługi * Obszar 2: ZZL korporacyjne (nadzorcze) * Obszar 3: dział HR w jednostkach biznesowych (partnerstwo strategiczne) * Obszar 4: centra wiedzy * Obszar 5: wykonawcy operacyjni * Podsumowanie: przebudowa działu HR * Rozdział 5. Jak przeprowadzić transformację * Praca działu HR: cztery obszary praktyk * Proces: sposoby rozwijania praktyk ZZL * Wprowadzanie zmian: transformacja praktyk ZZL * Rozdział 6. Doskonalenie specjalistów HR * Krok 1: teoria i standardy * Krok 2: ocena * Krok 3: inwestycje * Krok 4: ocena i kontynuacja * Podsumowanie * Faza 4. Odpowiedzialność za transformację ZZL * Rozdział 7. Podział odpowiedzialności za transformację * Przywódcy i specjaliści HR * Menedżerowie operacyjni * Klienci i inwestorzy * Konsultanci i doradcy * Łączenie różnych punktów widzenia w zespole ds. transformacji ZZL * Rozdział 8. Realizacja projektu transformacji * Co powinno się stać: punkty przełomowe, działania i wyniki * Dzieje się to, co powinno się dziać * Podsumowanie: proces przeprowadzenia transformacji ZZL * CZĘŚĆ II. RELACJE Z POLA BITWY: STUDIA PRZYPADKÓW * Wstęp do studiów przypadków * Rozdział 9. Flextronics: budowanie od podstaw strategicznej organizacji HR * Faza 1: kontekst biznesowy * Faza 2: identyfi kowanie głównych umiejętności organizacyjnych * Faza 3: projektowanie ZZL - rozwój organizacji, praktyk i specjalistów * Faza 4: odpowiedzialność i trwała zmiana * Następne kroki * Rozdział 10. Pfizer: mniej, lepiej, szybciej * Faza 1: kontekst biznesowy * Faza 2: wyniki przedsiębiorstwa * Faza 3a: klasyfi kacja pracy (przebudowa ZZL I) * Faza 3b: organizacja pracy (przebudowa ZZL II) * Faza 3c: wzór na talent (przebudowa ZZL III) * Faza 4: realizacja * Następne kroki * Rozdział 11. Intel: przeniesienie akcentu z taktyki na strategię * Faza 1: historia i kontekst biznesowy * Faza 2: oczekiwane wyniki * Faza 3: reorganizacja ZZL * Faza 4: realizacja i odpowiedzialność * Następne kroki * Rozdział 12. Takeda: budowanie umiejętności w prężnie rozwijającej się filii * Początki * Faza 1: kontekst biznesowy * Faza 2: wyniki * Faza 3: reorganizacja ZZL * Organizacja, praktycy i specjaliści HR * Faza 4: odpowiedzialność i ciągła komunikacja * Następne kroki * Aneks: zestaw narzędzi transformacji ZZL * Bibliografia i polecane lektury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu / Jacek Woźniak. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 472 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach 443-472.
Dla pracowników działów kadr, zasobów ludzkich, a także menedżerów i właścicieli firm.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację przewagi konkurencyjnej w postaci zindywidualizowanej relacji między firmą a jej kapitałem ludzkim.W książce opisano zagadnienia, takie jak:- wykorzystanie sieci społecznościowych,- stosowanie gier komputerowych w obszarze rekrutacji, selekcji i adaptacji,- grywalizacja w rekrutacji i motywowaniu pracowników,- internetowe wspomaganie coachingu i mentoringu,- big data w planowaniu kadr,- nowoczesne zarządzanie talentami,- narzędzia służące do rozwoju kompetencji.Autor wyjaśnia, które z opisanych rozwiązań ułatwiają wdrażanie w firmie zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim, a które wskazują ograniczenia i konieczne uzupełnienia w tym nowym podejściu do zarządzania współpracownikami. Opracowanie zainteresuje pracowników działów kadr, zasobów ludzkich, a także menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 219-224.
W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności. Opisana przez Autorów - mistrzów judo - sprawdzona metodologia wzmacniania efektów szkoleń, bazująca na motywacji i regularnym monitorowaniu postępów, łączy w sobie naukę i praktyczną wiedzę i może być stosowana z powodzeniem zarówno w sportach walki, jak i w zakresie szkolenia pracowników.Autorzy odpowiadają na pytania:- czym jest wzmocnienie w procesie uczenia się;- jak stworzyć ukierunkowany na rezultaty i dopasowany do potrzeb program wzmocnienia;- jakie są gotowe narzędzia umożliwiające trwałe przyswojenie wiedzy."Problem z korporacyjnymi szkoleniami polega na tym, że kiedy uczący się wracają do pracy, zapominają, czego zostali nauczeni lub są zbyt zajęci, by zastosować w praktyce to, czego się właśnie nauczyli. Inwestycja w szkolenie jest marnowana. (.) Metodologia przedstawiona w książce zapewnia idealne zrównoważenie pomiędzy zaangażowaniem i wynikami. Stosując opisane przez nas 7 zasad, możesz opracować program, który wzmocni efekt szkolenia i napędzi Twoje strategie zarządzania talentami i strategie organizacyjne".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 259-263.
Dla menedżerów, specjalistów zatrudnionych w działach HR, psychologów pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników / Joanna Żukowska. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 270 stron : tabele, wykresy ; 25 cm.
(HR - Wolters Kluwer Polska)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Bibliografia, netografia na stronach [245]-266.
Dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków.
Autorka omawia 10 powszechnie stosowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe. Wskazuje, jak dopasować konkretne działania do potrzeb danych odbiorców. W książce opisano także kluczowe modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników, którymi są: czteropoziomowy model Kirkpatricka, model Hamblina, pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa, zmodyfikowany ROI, metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści, model krytycznych poziomów Guskey’a, model Holtona, model oceny wyników O’Connora (RA), model Kaufmanna i Kellera, model Brinkerhoffa, model IPO, model C-I-P-O, czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO), czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP), model Passmore’a i Velez (SOAP-M model), model Ramseya (GAP model), model Fiester i Morrisa. Interesującym uzupełnieniem jest przegląd badań dotyczących problematyki modeli oceny form rozwoju kompetencji, a także zaprezentowanie przez autorkę jej nowatorskiej metody pomiaru i oceny skuteczności działań rozwojowych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58654 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.06.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projektowanie systemów premiowych / Robert Manikowski. - Wydanie II. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 235 stron : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 229-235.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01.A (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
(HR)
Indeks.
Rola i zadania trenera bardzo się zmieniły w ciągu ostatnich kilku lat: zmieniły się metody szkoleniowe i podejście do rozwoju zawodowego, powstały zupełnie nowe sposoby doskonalenia - e-learning, coaching i mentoring. Celem tej książki jest ukazanie, jakie cechy musi mieć szkoleniowiec pracujący w obecnych warunkach rynkowych, oraz pomoc w ich wykształceniu. Autor uczy: jak wzbudzić i utrzymać zainteresowanie uczestników szkolenia, jak efektywnie wykorzystywać pomoce szkoleniowe i aktywne metody prowadzenia zajęć. Przedstawia przy tym różne podejścia do prowadzenia szkoleń oraz udziela ważnych wskazówek, jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami. Omawiając te zagadnienia, nawiązuje do wszystkich ról, jakie może odgrywać szkoleniowiec - m.in. instruktora, nauczyciela, mentora, trenera w szkoleniach prowadzonych metodami aktywizującymi, w e-learningu czy coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia - Wolters Kluwer Polska)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. s. 157-158. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(HR)
(Szkolenia)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6162 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej