Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje dydaktyczne
(55)
Publikacje fachowe
(51)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje naukowe
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(82)
wypożyczone
(9)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(3)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(80)
Autor
Święcicka Ewa
(15)
Dudziec Kamila
(7)
Głuchowska Hanna
(7)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(7)
Szmalec Jacek
(6)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(4)
Attwood Tony (1952- )
(3)
Bac Aneta
(3)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(3)
Janus Edyta
(2)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(2)
Knapp Julie
(2)
Kulis Aleksandra
(2)
Majewski Andrzej (1954- )
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Ordetx Kirstina
(2)
Raszewska Maria
(2)
Sadowska Katarzyna
(2)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(2)
Wiśniewska Marta (pedagogika)
(2)
Łojewska Aleksandra
(2)
Żabiński Dawid
(2)
Aleksander-Szymanowicz Paulina
(1)
Arciszewska-Binnebesel Alina
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Batorowicz Beata
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Biel Lindsey
(1)
Bowers Keri
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Chrabota Urszula
(1)
Czachorowska Dominika
(1)
Czajowska Agata
(1)
Elvén Bo Hejlskov
(1)
Florkiewicz Violetta
(1)
Franczyk Anna
(1)
Furtak Dominika
(1)
Garnett Michelle
(1)
Golubska Małgorzata
(1)
Grabowska Natalia
(1)
Grysińska Anna
(1)
Gubała Magdalena (1982- )
(1)
Gómez de la Cuesta Gina
(1)
Jarosz-Bilińska Anna
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Kiesling Ulla
(1)
Konieczna-Nowak Ludwika
(1)
Koscinski Cara
(1)
Kot Marcin
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Kozłowska Iweta
(1)
Krajewska Katarzyna (nauki pedagogiczne)
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Krauss G. W
(1)
Krzemińska Marcelina (1986- )
(1)
Kwiatkowska Anna M
(1)
Lara Joanne
(1)
LeGoff Daniel B
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Majewska Jolanta (pedagog)
(1)
Majewska Jolanta (psychologia)
(1)
Malek Renata
(1)
Małek Renata
(1)
Molicka Maria (psycholog)
(1)
Olszewska Agnieszka (logopeda)
(1)
Parakiewicz Anna
(1)
Pawluczuk Joanna
(1)
Peske Nancy K. (1962- )
(1)
Piekarska Jolanta (językoznawca)
(1)
Piekarski Wiesław
(1)
Potocka Agnieszka (dogoterapeuta)
(1)
Pucek Robert (1959- )
(1)
Pąchalska Maria
(1)
Remus-Duda Joanna
(1)
Sadowska Katarzyna (pedagogika)
(1)
Sadowska-Krajewska Aleksandra
(1)
Sapeta-Czajka Katarzyna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Schwinghammer Ylva (1984- )
(1)
Sher Barbara
(1)
Sherborne Veronica (1922-1990)
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Suchon Szymon
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szmurło Małgorzata (lekarz)
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona (logopeda)
(1)
Tomaszewska Dorota
(1)
Tupek Patrycja
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Waligóra Anna (pedagogika)
(1)
Wegner-Jezierska Magdalena (1974- )
(1)
Wehner Lore (1964- )
(1)
Wejner-Jaworska Teresa
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Wrzesiński Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(81)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Odbiorca
Dzieci
(20811)
6-8 lat
(10199)
9-13 lat
(9035)
Młodzież
(8501)
0-5 lat
(6963)
Terapeuci zajęciowi
(85)
14-17 lat
(4618)
Szkoły wyższe
(2035)
Studenci
(1529)
Rodzice
(893)
Szkoły podstawowe
(696)
Szkoły średnie
(600)
Nauczyciele
(469)
Dorośli
(155)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(113)
Psycholodzy
(111)
Psychoterapeuci
(102)
Menedżerowie
(90)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Klasa 6.
(40)
Przedsiębiorcy
(40)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Kobieta
(37)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Klasa 7.
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 8.
(34)
A2 (poziom biegłości językowej)
(33)
Klasa 5.
(33)
A2
(31)
A1 (poziom biegłości językowej)
(29)
Klasa 1.
(29)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 4.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
B1 (poziom biegłości językowej)
(26)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
Licea
(22)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
B2 (poziom biegłości językowej)
(19)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
18+
(11)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(22)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(14)
Korekcja mowy
(11)
Dziecko autystyczne
(9)
Terapia zajęciowa
(9)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(8)
Wymowa
(8)
Język polski
(7)
Dziecko z niepełnosprawnością
(6)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(5)
Kompetencje społeczne
(5)
Samodzielność
(5)
Spółgłoski
(5)
Dziecko z zespołem Aspergera
(4)
Rysowanie
(4)
Zespół Aspergera
(4)
Autyzm
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Leczenie
(3)
Logopedia
(3)
Nauczanie
(3)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(3)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(3)
Wsparcie edukacyjne
(3)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Arteterapia
(2)
Czytanie
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Higiena
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Młodzież
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Psychoterapia
(2)
Rozmowa
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Rozwój psychospołeczny
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Teoria umysłu
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Afazja
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Bajkoterapia
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Choreoterapia
(1)
Choroby ludzi
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Diagnoza
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dogoterapia
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko chore na nerwice
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Ergonomia
(1)
Fotografie
(1)
Fotografoterapia
(1)
Geragogika
(1)
Geriatria
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Gniew
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hortiterapia
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Język dziecka
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kultura
(1)
Lateralizacja
(1)
Lęk
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motoryka mała
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
Mózg
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Życie codzienne
(2)
Polska
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(29)
Poradnik
(23)
Materiały pomocnicze
(14)
Podręcznik
(11)
Scenariusz zajęć
(10)
Opracowanie
(8)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(5)
Karty pracy ucznia
(3)
Ćwiczenia logopedyczne
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(69)
Medycyna i zdrowie
(11)
Psychologia
(11)
Językoznawstwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Ja - członek rodziny". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19762 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ja jako konsument / opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 93 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Ja jako konsument". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ja jako uczeń / opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 93 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Ja - uczeń". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Ja w bezpiecznym świecie". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ja w rozmowie / opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 93 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Ja - w rozmowie". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów "Ja - członek społeczeństwa" i "Ja - członek społeczności lokalnej". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów "Ja w świecie kultury i rozrywki" oraz "Mój czas wolny". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19566 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów "Ja w świecie techniki" i "Ja w świecie technologii informacyjnej". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedzenie / opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 93 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Jedzenie". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19290 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To, co mi pomaga / [opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - 93 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na stronie tytułowej i okładce: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "To, co mi pomaga". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ubieranie się / opracowanie merytoryczne i graficzne: Ewa Święcicka. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 93 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Materiały Edukacyjne Dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
Na okładce i stronie tytułowej: Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Seria książek opracowana na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. dla nauczycieli i terapeutów realizujących treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.
Wydanie skoroszytowe.
Na 4. stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci....
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu "Ubieranie się". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 201-221.
Niniejsza monografia to praktyczne vademecum dla nauczyciela, terapeuty, specjalisty realizującego w przedszkolu, szkole czy placówce zajęcia o charakterze specjalistycznym, jak również udzielającego uczniom i wychowankom szeroko rozumianej pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Korzystając z opracowania, specjalista, nauczyciel, terapeuta może precyzyjnie zweryfikować przydatność wykorzystania sugerowanej pomocy w toku realizowanego programu terapeutycznego, adekwatnie wybierając rodzaj ćwiczeń i stosowanych pomocy terapeutycznych do potrzeb oraz możliwości konkretnego dziecka. Proponowane pomysły, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem ich implementacji w procesie terapii, mogą stanowić doskonałe wsparcie dla studentów i studentek kierunków nauczycielskich i pedagogicznych, w szczególności terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, tyflopedagogiki czy surdopedagogiki, a także logopedii, którzy w trakcie praktyk lub na początku swojej drogi zawodowej poszukują rzetelnych informacji i zarazem inspiracji ukierunkowującej na wsparcie ucznia, dziecka i wychowanka. Sposób opracowania poszczególnych opisów zorientowany jest również na wsparcie rodzica, który zdecyduje się wykorzystać konkretną pomoc, chcąc stymulować percepcję i wskazane funkcje swojego dziecka.Publikacja zawiera merytoryczne opisy, prezentację 28 pomocy dydaktycznych wraz z charakterystyką ich zastosowania i odwołaniami do wiedzy naukowej budowanej na podstawie aktualnych wyników badań z zakresu szeroko rozumianej terapii, w tym zwłaszcza terapii pedagogicznej. Monografię wieńczy obszerny wykaz bibliograficzny, umożliwiający zainteresowanemu Czytelnikowi rozszerzenie wiedzy w obszarze interesujących zagadnień. Każdy opis autorsko wykonanego narzędzia opatrzony jest kolorową fotografią prezentującą skonstruowaną pomoc, co umożliwia Czytelnikowi precyzyjne zapoznanie się z proponowanymi pomysłami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Puszka : dobre rozmowy na ważne tematy / Magdalena Wegner-Jezierska ; ilustracje: Joanna Remus-Duda. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2023. - 1 teka (14, [2] strona, [40] kart tablic) : ilustracje ; 31 cm + 1 puszka do złożenia.
Dla wychowawców, terapeutów pracujących z pacjentami indywidualnie, trenerów TUS, socjoterapeutów, rodziców, osób pracujących z dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi w wieku 12-20 lat.
Prezentujemy atrakcyjną i prostą w formie pomoc, która doskonale sprawdzi się podczas zajęć treningu umiejętności społecznych, lekcji wychowawczych, socjoterapii, terapii indywidualnej czy rodzinnych dyskusji w domu. Publikacja – oparta na formule pracy znanej jako „puszka Pandory” – powstała z myślą o młodych ludziach w wieku 12–20 lat.
W skład zestawu wchodzą: zeszyt z instrukcją, wskazówkami dla moderatora grupy oraz komentarzem do każdego z omawianych zagadnień; 360 pytań dotyczących 12 ważnych tematów, takich jak m.in.: emocje, rodzina, zdrowie, cele, odmienność, nękanie, śmierć; zestaw startowy z 30 zasadami dobrej dyskusji; puszka do samodzielnego złożenia, z której uczestnicy zajęć losują pytania.
Na czym polega praca z „Puszką”? Członkowie grupy kolejno losują pytania, odczytują je na głos, a następnie odpowiadają na nie. Moderator podtrzymuje dyskusję, dopytując, podając w wątpliwość, zwracając się do pozostałych członków grupy po odpowiedzi. Zajęcia z wykorzystaniem „Puszki” to nie tylko nauka dyskusji czy trening wypowiadania się na forum grupy, ale także sposób na zintegrowanie uczniów, nauka mentalizacji oraz tolerancji i szacunku wobec innych punktów widzenia. [Opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aktywacja sensoryczna to nowatorska holistyczna koncepcja dotycząca wsparcia osób w podeszłym wieku i cierpiących na demencję, zakładająca utrzymanie lub przywrócenie podstawowych kompetencji umożliwiających zachowanie samodzielności w życiu codziennym. Ukierunkowana organizacja strefy życiowej, krótka aktywacja podczas rutynowych czynności pielęgnacyjnych oraz dodatkowe zajęcia poświęcone wsparciu pozytywnie wpływają na jakość życia pacjentów i odciążają personel pielęgniarski. Przyczyniają się także do optymalnego wykorzystania zasobów i poprawy standardów dotyczących opieki oraz do wprowadzenia najwyższej jakości działań pielęgnacyjnych, w których centrum zawsze znajduje się człowiek.Zasadniczą cześć niniejszej książki stanowi obszerny poradnik praktyczny zawierający wypróbowane scenariusze dotyczące organizacji i realizacji sesji wspierająco-aktywujących. W codzienności zawodowej konspekty te mogą zostać wykorzystane jako instrukcje lub jako inspiracje w czasie przygotowywania własnych, autorskich zajęć grupowych lub indywidualnych. W części zamykającej publikację znajdują się arkusze służące do zbierania informacji oraz wzory kart informacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18577 (1 egz.)
(dostępność ok. 24.07.2024)
Książka
W koszyku
Szkoła na miarę ucznia z dysleksją / Teresa Wejner-Jaworska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 226 stron : faksymilia, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 218-226.
Monografia zawiera duży zasób wiedzy na temat dysleksji oraz praktyczne propozycje dotyczące dostosowania wymagań edukacyjnych do uczniów z dysleksją rozwojową na poziomach wszystkich etapów edukacyjnych. Publikacja przedstawia działania podejmowane i wypracowane przez szkoły, które są propozycjami praktycznych rozwiązań w kwestii dostosowania wymagań edukacyjnych do uczniów z dysleksją. Ukazuje pracę nauczycieli oraz ich skutki przynoszące realne korzyści dla ucznia w obszarze samooceny oraz relacjach nauczyciel-uczeń. Książka przedstawia ocenę oraz oczekiwania rodziców wobec szkół oraz przybliża obraz uczniów z dysleksją rozwojową, ukazując ich samoocenę, relacje z rówieśnikami i marzenia. Publikacja jest kierowana do wizytatorów, dyrektorów szkół, nauczycieli, terapeutów, rodziców dzieci z dysleksją oraz osób z dysleksją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografie przy pracach.
Dla pedagogów ogólnych i oligofrenopedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli wczesnej edukacji, opiekunów i rodziców.
Książka stanowi kompendium informacji odnośnie integracji sensorycznej. Zamieszczone są w niej artykuły poparte badaniami oraz znajdują się dodatkowo narzędzia diagnostyczne ułatwiające przeprowadzenie obserwacji dziecka pod kątem problemów z integracją sensoryczną.Publikacja jest odpowiedzią na wzrost zainteresowania problematyka integracji sensorycznej. Kierowana jest do szerokiego grona czytelników: pedagogów ogólnych i oligofrenopedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli wczesnej edukacji, opiekunów i rodziców. W publikacji zostały opisane wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju motorycznego dziecka, integracji sensorycznej. Czytelnik dowie się również o niepokojących zachowaniach uczniów w następstwie zaburzeń integracji sensorycznej, pozna przykłady zaburzeń integracji sensorycznej w szkole. W książce przedstawiono interesujący materiał dotyczący znaczenia dotyku w rozwoju małego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20518 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.06.2024)
Książka
W koszyku
Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną : poradnik dla rodziców i terapeutów / Marta Wiśniewska. - Wydanie III poprawione i uzupełnione. - Kraków : Impuls, 2019. - 87 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie przy rozdziałach i bibliografia na stronach 83-87.
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju.Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur. Ogromnym atutem jest zwięzły i klarowny język.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach i bibliografia na stronach [83]-87.
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju.Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur. Ogromnym atutem jest zwięzły i klarowny język.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 155-167.
Publikacja "Codzienne programy aktywności sensorycznych (PAS) w ramach diety sensorycznej" jest wnikliwym opracowaniem bardzo ważnego zagadnienia związanego z integracją sensoryczną (SI). Wiedza o roli prawidłowego współdziałania zmysłów i zaburzeniach w tym zakresie jest w naszym kraju coraz większa, tak samo jak zwiększa się liczba terapeutów pracujących z dziećmi/osobami wykazującymi te specyficzne zaburzenia. Dlatego też z zadowoleniem trzeba przyjąć publikacje wyjaśniające i pomagające profesjonalistom w ich praktycznych działaniach terapeutycznych. Taką właśnie pozycją jest omawiana książka. Zawiera ona oprócz przedstawienia podstaw teoretycznych opartych na najnowszych doniesieniach i bogatej bibliografii cenne wskazówki praktyczne. Autorka, posiadająca wieloletnie doświadczenie praktyczne i wiele publikująca, w niniejszym opracowaniu wykorzystuje te niezwykle ważne atuty. dr Maria Borkowska pediatra, specjalista rehabilitacji medycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomoc terapeutyczna Uczymy się mówić została przygotowana w oparciu o doświadczenia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami w komunikacji językowej. Publikację można wykorzystać do kształtowania wielu umiejętności z zakresu komunikacji, czyli rozumienia i nadawania mowy. Pomoc wykorzystuje wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się (AAC). Tablice wchodzące w skład publikacji zawierają m.in.: kolory, kategorie (środki transportu, zwierzęta, zabawki itd.), symbole oznaczające wielkość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18605 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.07.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej