Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(90)
Forma i typ
Książki
(90)
Publikacje fachowe
(65)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
wypożyczone
(15)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(53)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(21)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(18)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech
(2)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Baczyńska Anna K
(1)
Baran Michał
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Białek Maria (tłumaczka)
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bielińska Inga
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Borowiec Bartosz
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Broadwell Renee
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Bębenista Roman
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cisek Sabina
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czahajda Radosław
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daisley Bruce
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dumas Marlon
(1)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(1)
Fielding Paul J
(1)
Francik Anna
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawlik Katarzyna (zarządzanie)
(1)
Gersdorf Małgorzata (1952- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goliszewski Jacek
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gruszecki Paweł (prawo)
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Hoffman Reid (1967- )
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Janiak Tomasz
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jasińska Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Juchniewicz Mateusz
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaźmierczak Damian
(1)
Koczar Joanna
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kostyk-Siekierska Katarzyna
(1)
Kot Michał (marketing)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Król Lech C
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kuzior Anna
(1)
La Rosa Marcello
(1)
Laberschek Marcin (1978- )
(1)
Laskowska-Rutkowska Aleksandra
(1)
Lis Marcin (zarządzanie)
(1)
Lisowski Szymon
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Machalska Marta
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Madej Edyta
(1)
Majchrzak Iwona
(1)
Makieła Zbigniew (1949- )
(1)
Maniewska Eliza
(1)
Martin Robert C
(1)
Maráková Vanda (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(46)
Okres powstania dzieła
2001-
(86)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(89)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(20818)
6-8 lat
(10204)
9-13 lat
(9039)
Młodzież
(8507)
0-5 lat
(6967)
Menedżerowie
(90)
14-17 lat
(4621)
Szkoły wyższe
(2035)
Studenci
(1529)
Rodzice
(893)
Szkoły podstawowe
(696)
Szkoły średnie
(600)
Nauczyciele
(469)
Dorośli
(154)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(113)
Psycholodzy
(111)
Psychoterapeuci
(102)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Klasa 6.
(40)
Przedsiębiorcy
(40)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Kobieta
(37)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Klasa 7.
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 8.
(34)
A2 (poziom biegłości językowej)
(33)
Klasa 5.
(33)
A2
(31)
A1 (poziom biegłości językowej)
(29)
Klasa 1.
(29)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 4.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
B1 (poziom biegłości językowej)
(26)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
Licea
(22)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
B2 (poziom biegłości językowej)
(19)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
18+
(11)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Przedsiębiorstwo
(12)
Menedżerowie
(9)
Innowacje
(6)
Motywacja pracy
(6)
Przywództwo
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Praca
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Kadry
(4)
Organizacja
(4)
Prawo pracy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Coaching
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Praca zdalna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Decyzje
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja pracy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo bilansowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Aktywność zawodowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania porównawcze
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Catmull, Edwin E
(1)
Controlling
(1)
Coworking
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Diagnostyka techniczna
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dług
(1)
E-learning
(1)
Etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupa kapitałowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infobrokerzy
(1)
Infor PL
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet rzeczy
(1)
Job crafting
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kierowcy wyścigowi
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys
(1)
Kubica, Robert (1984- )
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing projektów
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Niepewność
(1)
Nowy produkt
(1)
Obligacje zamienne
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Ocena pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(30)
Podręcznik
(17)
Monografia
(11)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(8)
Case study (studium przypadku)
(3)
Komentarz do ustawy
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Komentarz
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Psychologia
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: kreatywni liderzy zmieniają świat.
Bibliografia na stronach 391-430. Indeks.
Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów "New York Timesa", tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najlepszych pomysłów i idei oraz skutecznie wprowadzać je w życie, a także jak liderzy mogą efektywnie zachęcać i stymulować swoich pracowników do tego, by ci myśleli nieszablonowo i głośno wyrażali swoje krytyczne opinie.W książce Buntownicy ponownie podejmuje wyzwanie związane z polepszaniem świata, w którym żyjemy, tym razem jednak z perspektywy pioniera i pomysłodawcy - tego, kto dopiero przeciera szlaki, postanawia płynąć pod prąd, nie chce dostosować się do opinii większości, jest buntownikiem, nonkonformistą, kimś, kto kwestionuje zastane tradycyjne reguły i status quo. W jaki sposób możemy występować w obronie naszych nowatorskich pomysłów i idei, a także wprowadzać je w życie, nie narażając przy tym na szwank naszej reputacji, związków z innymi oraz kariery zawodowej?Wykorzystując zaskakujące wyniki badań naukowych, a także historie przypadków znanych osób ze świata biznesu, polityki, sportu i przemysłu rozrywkowego, Grant obala powszechnie obowiązujące przekonania, według których nonkonformiści, którzy odnoszą sukcesy, są urodzonymi liderami, którzy odważnie podejmują wszelkiego rodzaju ryzykowne decyzje.W Buntownikach wyjaśnia nam, w jaki sposób należy właściwie rozpoznawać okazje do zmiany, trafnie oceniać dobre pomysły i idee, przezwyciężać lęk, obawy i niepewność, a także wysuwać propozycje i sugestie, które zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę przez ludzi z naszego otoczenia.Z książki dowiadujemy się o skutecznych metodach działania stosowanych m.in. przez:Ľ pewnego przedsiębiorcę, który dokonując prezentacji swojego start-upu, wyjaśnia powody, dla których nie należy weń inwestować;Ľ jedną z pracownic firmy Apple, która miała odwagę rzucić wyzwanie Steve’owi Jobsowi, mimo że znajdował się on trzy poziomy wyżej od niej w hierarchii kierowniczej;Ľ pewną analityczkę CIA, która zakwestionowała regułę tajności obowiązującą od zawsze we wszystkich agencjach tajnych służb;Ľ pewnego miliardera, guru branży finansowej, który zwalnia pracowników za to, że nie wypowiadają się oni krytycznie o nim samym;Ľ pewnego producenta filmowego, który, zadając jedno kluczowe pytanie, ocalił od niebytu pierwszy animowany firm wytwórni Disneya oparty na oryginalnym scenariuszu.Skłonność do podejmowania kontrowersyjnych decyzji nie została zakodowana w naszym DNA; jest to przede wszystkim akt świadomej woli.*****ADAM GRANT - przez cztery kolejne lata uznawany za najbardziej cenionego profesora prestiżowej Wharton School of Business, jest jednym z dwudziestu pięciu najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania (management thinkers) na świecie (w rankingu Thinkers50), jednym z najbardziej wpływowych international thinkers z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (HR) oraz jednym z czterdziestu najbardziej cenionych na świecie profesorów zarządzania, którzy nie ukończyli jeszcze 40 lat. W przeszłości występował jako zawodowy magik-iluzjonista, a także uprawiał wyczynowo skoki do wody z trampoliny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Wstęp * 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) * Wprowadzenie * 1.1. Cyfrowa transformacja * 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja * 1.3. Marketing a technologia * 1.3.1. Technologie mobilne * 1.3.2. Internet Rzeczy * 1.3.3. Media społecznościowe * 1.3.4. Sztuczna inteligencja * 1.4. Marketing a metody zarządzania * 1.5. Marketing a organizacja działań * 1.6. Przyszłość marketingu * Podsumowanie * 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) * Wprowadzenie * 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach * 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania * 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające * 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej * Podsumowanie * 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) * Wprowadzenie * 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych * 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości * 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji * Podsumowanie * 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) * Wprowadzenie * 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności * 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line * 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty * 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki * 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej * 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych * 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci * 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics * 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej * Podsumowanie * 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) * Wprowadzenie * 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 * 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów * 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 * 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 * 5.5. Wartości tworząpozycję marki * 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki * 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa * 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 * Podsumowanie * 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) * Wprowadzenie * 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej * 6.1.1. Formy i techniki wywiadów * 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowańkonsumenckich * 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej * 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów * 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej * 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji * 6.4. Big Data w analityce marketingowej * 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań * 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu * 6 5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych * 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych * 6.7. Kierunki zastosowańanalityki marketingowej * 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych * 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej * Podsumowanie * 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) * Wprowadzenie * 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu * 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji * 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją * 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy * 7.5. Wykorzystanie Market telligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych * Podsumowanie * 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) * Wprowadzenie * 8.1. Przesłanki i kierunki zmian * 8.2. Istota innowacji * 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki * 8.4. Zarządzanie innowacjami * 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami * Podsumowanie * 9. Oczami praktyków * 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje * i mikroewolucje (Artur Maciorowski) * 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje * 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii * 9.1.3. Mikrotrendy * 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) * 9.2.1. Duch w maszynie * 9.2.2. Dane * 9.2.3. Algorytmy * 9.2.4. Sprzęt * 9.2.5. SISO * 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? * 9.2.7. Telefon od Absolutu * 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) * Epilog * O Autorach * Bibliografia * Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 393-426.
Dla menedżerów i studentów.
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować firmom. Maksymalizacja i czerpanie z różnorodności w miejscu pracy jest ważnym zagadnieniem dla dzisiejszej jakości zarządzania i nie tylko zarządzania zasobami ludzkimi. Organizacje wykorzystują różnorodność by stać się bardziej kreatywnymi i otwartymi na zmiany. Dlatego istotna jest odpowiedź na pytanie, jak można efektywnie zarządzać różnorodnością w organizacji. Publikacja zawiera kompleksową i empirycznie zbadaną wiedzę z zakresu zarządzania różnorodnością z uwzględnieniem podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. W książce Autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych i ilościowych dotyczących wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w Polsce. Adresatem publikacji są przede wszystkim badacze zgłębiający omawiane zagadnienie, studenci oraz kadra zarządzająca.
Wprowadzenie * Rozdział 1 Różnorodność i zarządzanie różnorodnością w organizacji-istota i teoretyczne podstawy * Rozdział 2 Uwarunkowania rozwoju konceocji zarządzania różnorodnością-wybrane aspekty * Rozdział 3 Zarządzanie różnorodnością w organizacji-motywy, korzyści i bariery * Rozdział 4 Kluczowe obszary wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w organizacji * Rozdział 5 Zarządzanie różnorodnością w organizacjach w Polsce w świelte badań empirycznych * Rodział 6 W kierunku organizacji otwartej na różnorodność-autorski model zarządzania rożnorodnością w organizacji * Rozdział 7 Architektura zarządzania różnorodnością w organizacjach w świetle badań własnych * Podsumowanie i wnioski * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. BP 658 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Książka
W koszyku
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży / Robert Grzybek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 638, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach [617]-622. Indeks.
Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera.Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy - wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne - tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka.Żargon zawodowych sprzedawców jest przesycony zwrotami anglojęzycznymi. Ten żargon trzeba znać, aby móc się odnaleźć w środowisku biznesowym. Autor tej książki bardzo to ułatwia: podaje definicje, pojęcia i elementy żargonu sprzedażowego.Jeśli chcesz się dowiedzieć: Ľjak działa perswazja, Ľna ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,Ľczym jest strategia sprzedaży, Ľw jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji, Ľco warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych, Ľkim jest i co robi KAM, Ľna czym polega coaching sprzedawców, Ľjaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży, Ľdlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy, ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55392 (1 egz.)
Kaucja: 79,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 2)
(Onepress Exclusive)
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji — zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne działanie, i pokazują, jak można pomagać innym bez mądrzenia się i oceniania.Przeczytaj koniecznie, jeśli: widzisz sens i korzyść w rozwijaniu umiejętności pracowników; do Twoich obowiązków należy prowadzenie coachingu podwładnych; wierzysz, że zarządzanie ludźmi nie polega na pouczaniu i kontrolowaniu; decydujesz się zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; chcesz pomagać w dokonywaniu zmian ważnym dla Ciebie osobom, które proszą Cię o pomoc w trudnej sytuacji; jesteś gotowy uczyć innych przez trening i doświadczenie, bez presji, ocen i pouczeń.Jerzy Gut. Urodzony w 1955 r. Do 1990 zajmował się praktyczną psychologią, prowadząc treningi psychologiczne, psychoterapię i szkolenia oraz przygotowania do prywatyzacji. Od 1991 r. jest współwłaścicielem Grupy Szkoleniowej Kontrakt/OSH, trenerem biznesu i coachem. Wspiera realne negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w wielu firmach. Prowadzi szkolenia i coaching indywidualny dla wyższej kadry kierowniczej. Jest współautorem trzech innych książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Coaching narzędziowy.Wojciech Haman. Urodzony w 1954 r. Absolwent Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Pracował w OTiRO, PTP oraz Laboratorium Psychoedukacji, prowadząc treningi psychologiczne i psychoterapię. Od 1991 r. jest współwłaścicielem Grupy Szkoleniowej Kontrakt/OSH i trenerem biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach wyższej kadry kierowniczej z zakresu umiejętności szefowskich i rozwiązywania realnych konfliktów. Prowadzi indywidualny coaching szefowski i wdrożenia mechanizmu coachingu w firmach. Wykształcił kilkudziesięciu trenerów. Jest współautorem trzech innych książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Coaching narzędziowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
(Onepress Exclusive)
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
Szanowny Czytelniku!Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank "Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia" na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście "Top 20" jako jedyna polska pozycja.Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają "dobrych rad", ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli: masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji; denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych; potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności; wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa; chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji: szybkość jest ważniejsza od efektywności, a wszystko przebiega w warunkach niepewności i wysokiego ryzyka. Blitzscaling oznacza również działania, które w tradycyjnym myśleniu biznesowym są uważane za bezsensowne, a także konieczność podejmowania trudnych decyzji. Alternatywą dla szaleńczego rozwoju jest klęska, gdy konkurencja dokona blitzscalingu szybciej i skuteczniej. Dzięki tej książce poznasz i zrozumiesz techniki skalowania biznesu od zera do wielomiliardowego lidera rynku w ciągu zaledwie paru lat. Okaże się ona szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, potencjalnych inwestorów, a nawet menedżerów czy liderów, którzy chcą szybko rozwinąć swój projekt. Z przedstawionych technik z powodzeniem skorzystają również osoby prowadzące kampanie polityczne czy organizacje non profit. Liczne studia przypadków i spektakularne przykłady rozwoju najsłynniejszych firm technologicznych pozwoliły na sformułowanie szeregu taktyk, dzięki którym blitzscaling okazuje się możliwy. Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób należy przeprowadzać blitzscaling, w jakich okolicznościach i jakie mogą być jego konsekwencje. W tej książce: - czym jest blitzscaling i jakimi technikami się go przeprowadza - sprawdzone wzorce modelu biznesowego - nowatorskie strategie działania i zarządzania - reguły blitzscalingu - obrona przed blitzscalingiem
Część 1. Czym jest blitzscaling? * Oprogramowanie zjada (i ratuje) świat * Typy skalowania * Trzy zasady blitzscalingu * Pięć etapów blitzscalingu * Trzy podstawowe techniki blitzscalingu * Część 2. Nowatorstwo modelu biznesowego * Maksymalizowanie wzrostu - 4 czynniki rozwoju * Maksymalizowanie wzrostu - 2 ograniczenia rozwoju * Sprawdzone wzorce modelu biznesowego * Zasady innowacyjności modelu biznesowego * Analiza kilku wielomiliardowych modeli biznesowych * Masz już mocny, sprawdzony model biznesowy i co dalej? * Część 3. Nowatorstwo strategii działania * Kiedy należy rozpocząć blitzscaling? * Kiedy należy zakończyć blitzscaling? * Czy blitzscaling jest konieczny? * Blitzscaling jako proces iteracyjny * Jak na poszczególnych etapach blitzscalingu zmienia się jego strategia? * Jaka jest rola założyciela firmy na poszczególnych etapach blitzscalingu? * Część 4. Nowatorskie zarządzanie * Osiem kluczowych przejść * Dziewięć nieintuicyjnych reguł blitzscalingu * Ciągła potrzeba zmian * Część 5. Szersze spojrzenie na blitzscaling * Blitzscaling poza branżą technologiczną * Blitzscaling w dużych organizacjach * Blitzscaling poza biznesem * Blitzscaling w większej Dolinie Krzemowej * Inne regiony, w których można obserwować blitzscaling * Chiny krajem blitzscalingu * Obrona przed blitzscalingiem * Część 6. Blitzscaling odpowiedzialny * Blitzscaling w społeczeństwie * Podstawowe zasady odpowiedzialnego blitzscalingu * Spektrum reakcji * Równoważenie odpowiedzialności i szybkości w trakcie rozwoju organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57616 (1 egz.)
Kaucja: 33,27 zł
Książka
W koszyku
Dłużny kapitał hybrydowy w finansowaniu przedsiębiorstwa / Damian Kaźmierczak. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016. - 231 stron, [12] kart tablic złożonych : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Większość kart tablic zadrukowana dwustronnie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 211-227.
W książce podjęto problematykę wykorzystania obligacji zamiennych przez współczesne przedsiębiorstwa. Skoncentrowano się na roli, jaką odgrywają w finansowaniu hybrydowym opcje przedterminowego wykupu instrumentów dłużnych na wniosek emitenta lub obligatariuszy. Niniejsza monografia to na światowym i polskim rynku wydawniczym pierwsze tak kompleksowe opracowanie, zmierzające do ustalenia przyczyn emisji długu hybrydowego z dołączonymi opcjami call i put. Aplikacyjny charakter wniosków płynących z przeprowadzonego badania uzyskano dzięki wykorzystani u danych z bazy Agencji Bloomberg - światowego lidera dostarczającego informacje na temat rynków finansowych. W publikacji przeanalizowano niemal dwa tysiące emisji obligacji zamiennych zrealizowanych przez prawie tysiąc spółek amerykańskich w latach 2003-2014. Ponieważ Stany Zjednoczone są głównym obszarem powstawania i wdrażania innowacji finansowych, wydaje się, że polskie spółki mogą z powodzeniem wykorzystać doświadczenia przedsiębiorstw amerykańskich i czerpać wzorce z rozwiązań sprawdzonych na bardziej dojrzałych rynkach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56012 (1 egz.)
Kaucja: 33,68 zł
Książka
W koszyku
Logistyka oczami kobiet / redakcja naukowa Katarzyna Kolasińska-Morawska, Łukasz Sułkowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 323, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla kobiet planujących karierę zawodową w logistyce, badaczek, które rozwijają się naukowo w obszarze nauk o zarządzaniu i jakości, specjalistów, menedżerów i dyrektorów logistyki, a także studentów i wykładowców kierunków bezpieczeństwo, logistyka, ekonomia oraz zarządzanie.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków), PCG Polska
Książka, będąca osobistą perspektywą kobiet naukowo związanych z logistyką, jest spójnym kompendium wiedzy z zakresu logistyki i zarządzania logistycznego. Łączy teorię z szeregiem przykładów z praktyki zawodowej autorek, co umożliwia wykorzystanie przedstawionych treści w działaniach przedsiębiorstw. Szczególnym, unikalnym walorem książki jest spojrzenie kobiet na logistykę - perspektywa nieco inna niż ukazywana zazwyczaj z racji dysproporcji w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn w branży logistycznej i w nauce związanej z logistyką. Jednocześnie autorki to osoby, które tej dziedzinie poświęciły znaczącą część życia zawodowego lub/i naukowego. Książka może być swoistym przewodnikiem dla kobiet, które planują rozwój kariery zawodowej w logistyce, a także badaczek, które będą rozwijać się naukowo w obszarze dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 239-242.
Na polskim rynku sporo jest książek dotyczących zarządzania pracownikami, ale z perspektywy rynku amerykańskiego, nie zawsze porady te przystają do polskich realiów. Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach, od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka będzie składała się nie tylko z praktycznych porad i wskazówek jak efektywnie zarządzać zespołem ale również będzie zawierała case`y z polskich firm. Trenerki (szkolą z budowania autorytetu, przywództwa, budowaniai zarządzania zespołami, zarządzania przez coaching, komunikacji w oparciu o metodę nonviolent communication, asertywności, budowania partnerskich relacji w życiu i w biznesie, work-life balance, zarządzania własną efektywnością). Absolwentki CoachWise Essencials, programu akredytowanego przez International Coaching Federation). Prowadzą sesje executive & business coachingu oraz life coachingu. Szkolą menedżerów, w jaki sposób mogą wykorzystywać metody coachingowe do zwiększania efektywności pracy swoich pracowników.Wdrażają projekty HR z zakresu budowania modeli kompetencyjnych, systemów ocen okresowych, projektowania ścieżek karier i wyłaniania Talentów. Pracują z sukcesorami na stanowiska menedżerskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 55636 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20816 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 134 strony : wykresy, tabele, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 131-134.
Dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR i studentów nauk ekonomicznych.
W "Zarządzania motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: - Co motywuje ludzi do działania?- Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.?Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ucz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczychi szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane. Z niniejszej książki dowiesz się m.in. o tym: w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany ; jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany ; w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian ; jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników ; w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian ; jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę ; dlaczego i jak monitorować i łą gotowość i otwartość na zmiany ; jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RRR - Rachunkowość)
Przyjęta nazwa autora: Małgorzata Rówińska.
Bibliografia na stronach 765-768, wykaz aktów prawnych na stronach 15-18. Indeks.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń, kandydatów na biegłych rewidentów, menedżerów i pracowników służb finansowo-księgowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16.A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Kultury Wydziału Zarządzania i Kominikacji Społecznej.
Bibliografia na stronach [251]-260. Indeks.
Jeszcze 15 lat temu dyskusja o stanowieniu władzy w organizacji nie miała w Polsce zbyt wielkiego sensu. Dyktat funkcjonalistyczny był tak silny, że docierały do nas zaledwie forpoczty nowych trendów i paradygmatów w naukach o zarządzaniu. W ostatnich latach pojawił się jednak i zadomowił w tych naukach interpretatywizm, a teraz nadszedł czas także na postmodernizm. Wielogłos paradygmatyczny stał się faktem, choć oczywiście nadal dominuje podejście funkcjonalistyczne. Dlatego tym bardziej trzeba docenić pracę, która powstała w nurcie dopiero się w Polsce rodzącym, jak również tematykę, którą autor podejmuje.Każdy dyrektor, który poważnie podchodzi do swoich zadań, powinien przeczytać ten tekst, pomyśleć nad badaniami autora. To cudowne lustro dla każdego kierującego, zostawiające przestrzeń do refleksji. Uważam, że przeprowadzone przez autora badania są niezwykle ciekawe i inspirujące. Z recenzji dr hab. Ewy Bogacz-Wojtanowskiej, prof. UJ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56554 (1 egz.)
Kaucja: 31,52 zł
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / redakcja naukowa: Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 240 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla ośrodków akademickich, menedżerów oraz kadry zarządzającej w administracji publicznej.
Książka w sposób wyczerpujący i przejrzysty prezentuje istotne zagadnienia z obszaru zarządzania i cyfryzacji w kontekście aktualnych dynamicznie zachodzących przemian cywilizacyjnych i technologicznych. Omawiana problematyka skoncentrowana jest wokół kluczowego pojęcia - Gospodarka 4.0, jej elementów składowych oraz możliwości ich aplikacji. Publikacja stanowi oryginalne i pionierskie na polskim rynku wydawniczym opracowanie dotyczące zarządzania w warunkach Gospodarki 4.0. Stanowi źródło wiedzy dla ośrodków akademickich, menedżerów oraz kadry zarządzającej szczebla lokalnego i centralnego administracji publicznej. Wśród autorów monografii znajdują się znane nazwiska z obszaru nauk ekonomicznych oraz biznesu, m.in. Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - liderka w dziedzinie cyfryzacji w sektorze bankowości, jedna z 10 najbardziej wpływowych osób na świecie w kategorii finanse i ekonomia w 2019 r. według platformy cyfrowej LinkedIn oraz jedna z wiodących kobiet w branży Fintech według rankingu Top 100 Women in Fintech 2019.
Wstęp * Rozdział 1 Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw (Katarzyna Śledziewska, Renata Włoch, Katarzyna Nosalska) * 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 * 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 * 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 * 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 * Bibliografia * Rozdział 2 Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 (Beata Jamka) * 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 * 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar * 2.3. Współpraca ludzi z maszynami * 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości * Bibliografia * Rozdział 3 Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw (Sabina Kauf, Aleksandra Laskowska-Rutkowska) * 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw * 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) * 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw * 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw * 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw * 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw * Bibliografia * Rozdział 4 Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji (Sylwia Gwoździewicz, Dariusz Prokopowicz, Jan Grzegorek) * 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT * 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 * 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych * 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi * 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem * Bibliografia * Rozdział 5 Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej (Sonia Wędrychowicz-Horbatowska) * 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości * 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych * 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji * Bibliografia * Rozdział 6 Zastosowanie digital marketingu (Michał Pienias) * 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji * 6.2. Digital marketing i jego narzędzia * 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce * Bibliografia * Rozdział 7 Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP (Jarosław Ropęga, Paweł Wojno) * 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP * 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu * 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie * Bibliografia * Rozdział 8 Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 (Katarzyna Śledziewska, Renata Włoch, Satia Rożynek) * 8.1. Metodologia badania * 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym * 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym * 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja * 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej * Bibliografia * Rozdział 9 Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? (Aleksandra Laskowska-Rutkowska) * 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty * 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? * 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja * 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym * 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna * 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji * Bibliografia * Spis rysunków * Spis tabel * Noty o Autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:- jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji,- jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować,- co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning- jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość w planowaniu i rozliczaniu projektów / Iwona Majchrzak, Bożena Nadolna. - Stan prawny na 1 października 2019 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2019. - 260, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla głównych księgowych, prawników, menedżerów wszystkich szczebli zarządzania jednostkami gospodarczymi, pracowników działów IT.
Publikacja zawiera przykładowe rozwiązania problemów dotyczących: planowania projektów ; ustalania budżetów projektowych ; monitorowania i kontroli ich przebiegu ; rozliczania projektów zgodnie z prawem bilansowym i podatkowym. Ponadto przedstawiono cały proces planowania i realizacji projektu przy wykorzystaniu rachunkowości finansowej i zarządczej. Niewątpliwym walorem publikacji są praktyczne rozwiązania możliwe do bezpośredniego zastosowania w każdej jednostce w zakresie ujęcia w księgach rachunkowych realizowanych projektów, w tym budowy planu kont oraz sposobów prezentacji informacji dotyczących projektów w sprawozdaniu finansowym. Książka będzie pomocą w pracy głównych księgowych, prawników oraz menedżerów wszystkich szczebli zarządzania jednostkami gospodarczymi, a także pracowników działów IT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Na 4 stronie okładki błędny zapis ISBN 978-83-8128-551-3
Bibliografia, netografia na stronach 349-[368]. Indeks.
Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu. Pragnę również zaznaczyć, że realizacja obszernego studium wymagała dużego wysiłku ze strony redaktorów i autorów w celu przygotowania tej interesującej publikacji. [.] Poszczególne rozdziały obejmują: ogólną problematykę przedsiębiorczości i innowacji, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyficzny typ przedsiębiorczości akademickiej, problematykę innowacyjności przedsiębiorstwa, innowacyjne metody zarządzania, metody i techniki zarządzania innowacjami, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, w tym szczególnie aktualny problem wspierania rozwoju działalności małych i średnich przedsiębiorstw, działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce, rolę informacji w pobudzaniu innowacyjności oraz problematykę przedsiębiorczości uniwersyteckiej. Prof. dr hab. Zbigniew Zioło Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
CZĘŚĆ PIERWSZA. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ * Rozdział 1. Przedsiębiorczość i innowacyjność - wprowadzenie (Zbigniew Jan Makieła) * 1.1. Przedsiębiorczość * 1.2. Wprowadzenie do innowacyjności - analiza pojęciowa * 1.3. Innowacyjność a przedsiębiorczość * 1.4. Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja * Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości (Natalia Dudzińska-Korczak) * 2.1. Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości * 2.2. Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej * 2.3. Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce * 2.4. Studium przypadku - koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego * Rozdział 3. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw (Katarzyna Szczepańska-Woszczyna) * 3.1. Systemy wsparcia MSP * 3.2. Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw * 3.3. Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE * 3.4. System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce * 3.5. Studium przypadku - przykłady wsparcia dla MSP * Rozdział 4. Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości (Jacek Gancarczyk) * 4.1. Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości * 4.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów * 4.3. Studium przypadku - Klaster Life Science w Krakowie * Rozdział 5. Przedsiębiorczość akademicka (Zbigniew Jan Makieła) * 5.1. Kanały komercjalizacji innowacji * 5.2. Definicje przedsiębiorczości akademickiej - analiza pojęciowa * 5.3. Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej * 5.4. Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej * 5.5. Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej * 5.6. Studium przypadku - przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego * Rozdział 6. Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu - analiza przypadku polskiej uczelni publicznej (Justyna M. Bugaj) * 6.1. Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej * 6.2. Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego - wybrane zagadnienia * 6.3. Studium przypadku - przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza * CZĘŚĆ DRUGA. ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI * Rozdział 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo (Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio, Barbara Siuta-Tokarska) * 7.1. Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu procesów innowacyjnych * 7.2. Innowacyjne przedsiębiorstwo - istota pojęcia * 7.3. Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa * 7.4. Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem * 7.5. Studium przypadku - innowacyjne przedsiębiorstwa * Rozdział 8. Innowacyjne metody zarządzania (Marek Jarzębiński) * 8.1. Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA) * 8.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ) * 8.3. Statystyczne sterowanie procesem (SPC) * 8.4. Studium przypadku - projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD * Rozdział 9. Zarządzanie innowacjami (Magdalena M. Stuss) * 9.1. Zarządzanie innowacjami - analiza pojęciowa * 9.2. Źródła innowacji * 9.3. Strategie innowacji * 9.4. Modele zarządzania innowacjami * 9.5. Źródła finansowania innowacji * 9.6. Uwarunkowania wdrażania innowacji * 9.7. Studium przypadku - plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży motoryzacyjnej * Rozdział 10. Techniki zarządzania innowacyjnym projektem (Zofia Gródek-Szostak) * 10.1. Uwarunkowania projektów innowacyjnych * 10.2. Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym * 10.3. Studium przypadku - firma Flukar Sp. z o.o * Rozdział 11. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce (Magdalena M. Stuss) * 11.1. Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji * 11.2. Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji * 11.3. Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji * 11.4. Studium przypadku - zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL (wywiad z Agatą Łotowską) * Rozdział 12. Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności (Michał Baran) * 12.1. Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności * 12.2. Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań * 12.3. Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności * 12.4. Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności * 12.5. Studium przypadku - innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim * Bibliografia * Informacje o autorach * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 68,31 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10.F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibiografia, netografia na stronach [369]-373. Indeks.
Dla specjalistów prowadzących szkolenia i działania rozwojowe metodą treningu grupowego.
Praca trenera nie zaczyna się z wejściem na salę szkoleniową i nie kończy po rozejściu się uczestników. Obejmuje także wiele aktywności odbywających się poza miejscem szkolenia. Justyna Matras i Rafał Żak, doświadczeni trenerzy biznesu, prezentują kompleksowy podręcznik pracy trenera, którego role i zadania opisują według autorskiego modelu ról. Czytelnik dowie się z tej książki, jak powinien pracować trener jako: Projektant Jak na podstawie diagnozy potrzeb formułować cele rozwojowe? Jak projektować ustrukturyzowane sesje szkoleniowe skutecznie wspierające realizację celów szkoleniowych i celów służebnych? Jak projektować autorskie narzędzia precyzyjnie dostosowane do potrzeb grupy i organizacji? Trener Jak wykorzystać narzędzia i sprawną komunikację, by zrealizować cele sesji szkoleniowych? Jak budować i podtrzymywać atmosferę pracy wspierającą grupowe uczenie się przez doświadczenie? W jaki sposób skutecznie reagować na zmieniające się potrzeby grupy? Facylitator Jak zapewnić konstruktywny i bezpieczny przebieg procesów grupowych? Jak wspierać grupy w rozumieniu procesów grupowych? W jaki sposób facylitować procesy komunikacji wewnątrzgrupowej ukierunkowanej na cel? Konsultant Jak diagnozować potrzeby szkoleniowe i pozaszkoleniowe osób, grup i organizacji na podstawie dowodów? Jak edukować i wspierać klienta w wyborze adekwatnych do potrzeb, etycznych i skutecznych rozwiązań rozwojowych? Jak prowadzić ewaluację procesów rozwojowych? Lider rozwoju Jak tworzyć i skutecznie realizować strategie rozwoju zasobów ludzkich w organizacjach? Jak projektować i rozwijać zintegrowane systemy zarządzania kompetencjami w organizacjach? Jak zarządzać złożonymi projektami i programami rozwojowymi w organizacji? Celem publikacji jest umożliwienie czytelnikom zdobycia lub poszerzenia kompetencji w zakresie prowadzenia działań rozwojowych. Autorzy dają wskazówki, jak kształtować współpracę z klientem usług rozwojowych od momentu dotarcia do niego do oceny efektów zrealizowanego projektu.
Wstęp * Podziękowania * 1. Zanim trener wejdzie w rolę * Model ról trenera * Szkolenia oparte na dowodach * Na czym polega EBT? * Jak stosować EBT? * Proces szkoleniowy * Psychologia uczenia się * Uczenie się * Społeczne uczenie się * Pamięć * Psychologia nauczania * Zasady uczenia się dorosłych * Cykl Kolba * Strefa komfortu * Koncepcje popularne choć wadliwe * Etyka zawodu trenera * 2. Trener w roli projektanta * Proces projektowania szkoleń * Punkt wyjścia * Potrzeby * Oczekiwania * Grupa * Ramy * Wyznaczanie celów szkoleniowych * Od rozumienia kompetencji do wyznaczania celów szkoleniowych * Kompetencje twarde i miękkie * Cele ogólne i szczegółowe * Źródła celów szkoleniowych * Formułowanie celów szkoleniowych * Błędy w określaniu celów szkolenia * Cele wspierające * Uczenie uczenia się * Motywowanie do uczenia się * Budowanie poczucia bezpieczeństwa * Integracja grupy * Utrzymywanie optymalnego poziomu energii * Energizery i inne * Dobór treści szkolenia * Struktura logiczna szkolenia * Struktura: model * Struktura: proces * Struktura: Level up * Struktura: drzewo decyzyjne * Struktura: trening-informacja zwrotna * Strukturyzowanie sesji szkoleniowych * Narzędzia realizacji celów szkoleniowych * Miniwykład * Runda * Studium przypadku * Dyskusja * Symulacja * Trening oparty na odgrywaniu ról * Gra szkoleniowa * Praca w grupach * Praca indywidualna * Grywalizacja/gamifikacja (Radosław Czahajda) * Grywalizacja, gryfikacja, gamifikacja * Zastosowania gamifikacji * Elementy gier * Tworzenie zgamifikowanego procesu rozwojowego * Rytuały szkoleniowe * Rytuały startu szkolenia i ich funkcja * Start drugiego (i każdego kolejnego) dnia * Rytuały końcowe * Poszerzanie czasu szkolenia, czyli działania przed i po * Działania przygotowawcze i wprowadzające * Kontynuacja procesu szkoleniowego * Projektowanie procesu ewaluacji * 3. Trener w roli trenera * Komunikacja trenerska * Kontraktowanie * Praca pytaniami * Przekazywanie instrukcji * Opowiadanie historii, czyli * storytelling * Udzielanie rozwojowej informacji zwrotnej * Przyjmowanie rozwojowej informacji zwrotnej * Reagowanie na pytania * Omawianie doświadczeń * Prowadzenie sesji szkoleniowych * Prowadzenie miniwykładów * Prowadzenie rund * Facylitowanie pracy w podgrupach * Moderowanie dyskusji * Prowadzenie symulacji * Prowadzenie gier szkoleniowych * Prowadzenie sesji opartych na odgrywaniu ról * Prowadzenie sesji opartych na pracy indywidualnej uczestników * Praca w parze trenerskiej * Korzyści * Przygotowanie * Role w parze trenerskiej * Przestrzeń * Komunikacja w parze * Przygotowanie do pracy w parze * Informacja zwrotna * Emisja głosu (Patrycja Obara) * Tu boli, tam uwiera * Od stóp do głów * Kilka prostych technik * Wiersz na rozgrzewkę * 4. Trener w roli facylitatora * Czym jest ten tajemniczy proces grupowy? * Struktura grupy * Model grupy * Misja, cele i sposoby działania * Normy * Role grupowe * Procesy grupowe * Dlaczego relacje w grupie są takie ważne? * Typologia relacji w grupie * Dynamika relacji w grupie * Realna integracja zespołów – model: bliskość/zasoby/odpowiedzialność * Bliskość * Zasoby * Odpowiedzialność * Przywództwo i podążanie * Nad i pod powierzchnią – Waterline Model * Opór * Systemowe rozumienie grupy * Model efektywności grupy * Proces facylitacji * Rama teoretyczna * Obserwacja * Wnioskowanie * Decyzja * Interwencja * Facylitacja sesji kreatywnych (Arkadiusz Matras) * Operacje poznawcze w procesie twórczym * Abstrahowanie * Dokonywanie skojarzeń * Rozumowanie przez analogię * Metaforyzowanie * Rozumowanie dedukcyjne * Transformowanie * Bariery w twórczym myśleniu * Zasady heurystyczne * Strategie heurystyczne * Struktura sesji kreatywnej * Facylitacja sesji Action Learning (Tomasz Janiak) * Czym jest Action * Learning? * Skąd się wziął Action Learning? * Do czego służy * Action Learning? * Na czym polega Action Learning? * Jak wygląda sesja Action Learning? * Jak wykorzystać elementy * Action Learning w pracy trenera? * Podsumowanie * Facylitacja pracy grupy – coaching grupowy i zespołowy (Rafał Szewczak) * Czym jest coaching grupowy, czym jest coaching zespołowy? * Co ze szkoleń, co z coachingu? * Coaching grupowy * Coaching zespołowy * Proces coachingu interwencyjnego * Coaching zorientowany na budowanie efektywności zespołu * Podsumowanie * 5. Trener w roli konsultanta * Szkoleniowy kwintet/sekstet/septet * Przyczyny prowadzenia działań rozwojowych * Trener w procesach zmiany (Tadeusz Reimus) * Dlaczego zarządzanie zmianą organizacyjną jest takie trudne? * Skąd pojawia się taka oporowa reakcja? * Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych * Na czym polega identyfikacja i analiza? * Mała i duża analiza potrzeb * Wnioski z procesu analizy potrzeb * Poziomy potrzeb organizacyjnych * Kryteria doboru metod * Proces identyfikacji i analizy potrzeb * Gromadzenie danych * Testy wiedzy * Development Center/Ocena 360 stopni * Mała analiza potrzeb * Ewaluacja projektów rozwojowych * Cele ewaluacji szkoleń * Kryteria doboru metod * Jak możemy mierzyć? * Model Kirkpatricka * Ocena wrażenia * Ocena efektów uczenia się * Ocena umiejętności * Ocena postaw * Ocena zachowań * Ocena wskaźników organizacyjnych * Zwrot z inwestycji * Liczenie ROI raz jeszcze, tym razem błędnie * Odpowiedzialność trenera za ewaluację * 6. Trener w roli lidera rozwoju * Metodyka ośrodka oceny * Proces ośrodka rozwoju * Model kompetencji * Narzędzia * Zasady doboru narzędzi * Kluczowi ludzie w procesie DC * Co to znaczy być dobrym asesorem? * Rozwojowa informacja zwrotna * Ocena 360 stopni * Cel badania * Profil ompetencji * Skale oceny * Perspektywy oceny * Matryca oceniających * Konfiguracja narzędzia * Komunikacja projektu * Raport i informacja zwrotna * Zintegrowany system zarządzania wiedzą * Czym jest zintegrowany system zarządzania wiedzą? * Komponent kompetencyjny * Komponent systemowy * Narzędzia wspierające * Programy rozwojowe w organizacjach * Programy rozwoju menedżerów * Rozwój talentów * Wdrażanie do pracy * Programy mentoringowe * Rozwój kompetencji trenerów * 7. Trener rozwija siebie i swój biznes * Czy to zawód dla Ciebie? * Kariera trenera * Rozwój kompetencji trenera * Role trenerskie * Kompetencje * Zadania * Metody rozwoju kompetencji trenera * Godziny, godziny, godziny * Szkoły trenerów * Szkolenia doskonalące trenerów * Metodyki i narzędzia * Podpatrywanie innych * Literatura * Społeczności trenerów * Superwizja * Superwizja w pracy trenera * Styl trenerski * Certyfikacja * Prowadzenie biznesu szkoleniowego * Jak wygląda rynek? * Docieranie do klienta * Zdobywanie klienta * Podwyższanie poziomu satysfakcji * Pielęgnowanie relacji * Bibliografia * Indeks rzeczowy * Współautorzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. BP 331 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19574 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej