Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(377)
Forma i typ
Książki
(372)
Publikacje naukowe
(160)
Publikacje fachowe
(114)
Poradniki i przewodniki
(89)
Publikacje dydaktyczne
(71)
Publikacje popularnonaukowe
(34)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(17)
Audiobooki
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(369)
wypożyczone
(39)
nieokreślona
(2)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(223)
MW123 (św. Wincentego 64)
(5)
W2 (Bazyliańska 6)
(6)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(6)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(5)
W64 (Radzymińska 121)
(21)
W72 (Suwalska 11)
(3)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(130)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(8)
Gasper Dorota
(6)
Sałbut Bartosz
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Maison Dominika
(4)
Mruk Henryk
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Środa Jacek
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Czartoryski Bartosz
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Witkowska Magda
(3)
Branson Richard (1950- )
(2)
Bukłaha Emil
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Dolot Anna
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Fortuna Paweł
(2)
Galloway Scott (1964- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Grabiak Joanna
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Grzegorczyk Justyna
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Haman Wojciech
(2)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Latusek-Jurczak Dominika
(2)
Lipa Michał
(2)
Lipka Anna
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Miotk Anna
(2)
Nahai Nathalie
(2)
Oruba Norbert
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pink Daniel H
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(2)
Ramsey Dave
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rządca Robert Artur
(2)
Sala Paweł
(2)
Sawińska Agnieszka
(2)
Schreier Jason
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Sunstein Cass R. (1954- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szymańska Katarzyna (zarządzanie)
(2)
Thaler Richard H. (1945- )
(2)
Tkaczyk Jolanta
(2)
Tokarz-Kocik Anna
(2)
Ury William (1953- )
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wróbel Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(2)
Zajkowska Monika
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Żółtkowski Wiesław
(2)
Adamiecki Karol (1866-1933)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Atlas Radosław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(120)
2010 - 2019
(228)
2000 - 2009
(26)
1920 - 1929
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(345)
1901-2000
(14)
1989-2000
(8)
1945-1989
(4)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(377)
Język
polski
(377)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(65)
Menedżerowie
(53)
Przedsiębiorcy
(11)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Studenci
(5)
Doradcy personalni
(4)
Pracodawcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Ekonomiści
(3)
Handlowcy
(3)
Menadżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Inżynierowie
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Główni księgowi
(1)
Hotelarze
(1)
Infobrokerzy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Menadżerowie sprzedaży
(1)
Menadżerzy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy działu HR
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Rekruterzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści do spraw controlligu
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści zarządzania rozwojem pracowniczym
(1)
Studenci wydziału zarządzania
(1)
Szkoła wyższa
(1)
Szkoły średnie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(6)
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(2)
Film polski
(1)
Temat
Zarządzanie
(86)
Przedsiębiorstwo
(50)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(47)
Marketing
(30)
Innowacje
(26)
Menedżerowie
(20)
Kadry
(19)
Przywództwo
(17)
Sukces
(17)
Praca
(16)
Media społecznościowe
(14)
Organizacja
(14)
Techniki sprzedaży
(14)
Marketing elektroniczny
(13)
Motywacja pracy
(13)
Reklama
(12)
Zarządzanie ryzykiem
(12)
Konsumenci (ekonomia)
(11)
Coaching
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Organizacja pracy
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Negocjacje
(9)
Psychologia biznesu
(9)
Decyzje
(8)
Kreatywność
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(8)
Public relations
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marka (ekonomia)
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Obsługa klienta
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Rynek pracy
(7)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Globalizacja
(6)
Internet
(6)
Kariera
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Motywacja
(6)
Samorealizacja
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencyjność
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Perswazja
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Turystyka
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie publiczne
(5)
Apple Inc
(4)
Badania marketingowe
(4)
Facebook
(4)
Gospodarka
(4)
Handel
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Mentoring
(4)
Model biznesowy
(4)
Negocjacje biznesowe
(4)
Reklama internetowa
(4)
Sport
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Wpływ społeczny
(4)
Administracja publiczna
(3)
Amazon.com
(3)
Branża informatyczna
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handlowcy
(3)
Hotelarstwo
(3)
Informatyzacja
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kobieta
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja internetowa
(3)
Konsumenci
(3)
Kultura pracy
(3)
Logistyka
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Metodologia
(3)
Metody nauczania
(3)
Nowy produkt
(3)
Organizacje
(3)
Temat: czas
2001-
(122)
1901-2000
(37)
1989-2000
(33)
1945-1989
(21)
1801-1900
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
600-501 p.n.e
(1)
700-601 p.n.e
(1)
Temat: miejsce
Polska
(57)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Chiny
(2)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(122)
Opracowanie
(65)
Monografia
(64)
Podręcznik
(51)
Praca zbiorowa
(34)
Materiały pomocnicze
(18)
Wydawnictwa popularne
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Raport z badań
(6)
Biografia
(4)
Esej
(4)
Publicystyka
(4)
Autobiografia
(3)
Antologia
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Album
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Film edukacyjny
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Regulamin pracy
(1)
Reportaż
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5667)
Edukacja i pedagogika
(3965)
Psychologia
(2390)
Socjologia i społeczeństwo
(1848)
Medycyna i zdrowie
(1648)
Zarządzanie i marketing
(377)
Podróże i turystyka
(1648)
Literaturoznawstwo
(1610)
Kultura i sztuka
(1246)
Rozwój osobisty
(920)
Biologia
(792)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(782)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(771)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(725)
Religia i duchowość
(674)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(526)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(500)
Etnologia i antropologia kulturowa
(460)
Kulinaria
(422)
Filozofia i etyka
(393)
Geografia i nauki o Ziemi
(358)
Kultura fizyczna i sport
(353)
Hobby i czas wolny
(347)
Językoznawstwo
(325)
Architektura i budownictwo
(310)
Styl życia, moda i uroda
(290)
Informatyka i technologie informacyjne
(256)
Fizyka i astronomia
(228)
Inżynieria i technika
(196)
Nauka i badania
(185)
Media i komunikacja społeczna
(180)
Praca, kariera, pieniądze
(168)
Ochrona środowiska
(126)
Transport i logistyka
(115)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(114)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(96)
Archeologia
(74)
Matematyka
(71)
Dom i ogród
(61)
Chemia
(58)
Rolnictwo i leśnictwo
(45)
Socjologia i spooeczeństwo
(1)
377 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie przedtytułowej podtytuł : Poznaj tajemnicę wielkich liderów. - Tytuł oryginału: The secret : what great leaders know - and do.
Jaki jest sekret wielkich liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który z pracownika fizycznego awansował na wiceprezesa jednej z największych sieci fast foodów w Stanach Zjednoczonych. Dowiesz się: · W jaki sposób efektywnie motywować i inspirować ludzi.· Dlaczego wielcy liderzy interesują się przyszłością.· Jakie trzy obszary wymagają ciągłych ulepszeń.· W jaki sposób można świadomie umacniać lub niszczyć wiarygodność lidera.· Jakie dwa składniki są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na stanowisku przywódczym.Sekret przyniesie korzyść tobie, twojej firmie oraz osobom, które liczą na twoje przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora wstępu na okładce.
Współautorzy w kolejności alfabetycznej podani przed stroną tytułową.
Dostępna również jako e-book.
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn "Fortune" do rankingu "100 Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: * sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, * zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, * efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, * różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, * pięć C sprzedaży społecznościowej, * łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce i stronie tytułowej logo: Kontekst HR.
U góry okładki: Gratis case studies w formacie mp3.
Na 3. stronie rozkładanej okładki kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox".
Bibliografia na stronach 229-[230].
Dostępne również jako e-book.
Za każdym sukcesem w biznesie stoi odpowiednio zarządzana drużyna. Rewolucja cyfrowa i postęp technologiczny radykalnie wpłynęły na to, jak pracujemy, nawiązujemy relacje czy spędzamy wolny czas. Wraz z globalnymi zmianami oraz zachodzącymi przemianami społecznymi i pokoleniowymi modyfikacji uległ także portret skutecznego lidera. Rynek potrzebuje dziś nowego modelu kompetencji przywódczych. Czas twardych, wszystkowiedzących wodzów minął bezpowrotnie. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi - stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem. Wymaga to od nich umiejętności pracy nad sobą, wzmacniania mocnych i korygowania słabych stron. Ale jak być skutecznym liderem w dzisiejszym świecie? Coraz większe wymagania i coraz mniej czasu - to codzienność współczesnych menedżerów! Oczywiście ta codzienność przekłada się bezpośrednio na deficyt czasu potrzebnego na pracę z ludźmi. Wiele dotychczasowych narzędzi kierowania przestaje sprawdzać się w praktyce. Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest "Leadership Toolbox". To zestaw łatwych do zastosowania modeli zachowań, pozwalających skutecznie reagować w sytuacjach związanych z kierowaniem ludźmi. "Leadership Toolbox" zawiera techniki, z których może korzystać zarówno brygadzista pracujący na linii produkcyjnej, menedżer kierujący zespołem handlowców, dyrektor ministerialnego departamentu, jak i menedżer wyższego szczebla w międzynarodowej korporacji. Modele zachowań mogą być adaptowane do określonych sytuacji, bez względu na profil czy wielkość firmy. W książce znajdziecie też specjalny kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox". Na naszych oczach zmienia się charakter i rola liderów, pojawia się nowe przywództwo. I jak we wszystkim, ci, którzy jako pierwsi zastosują je w swoich organizacjach, wygrają. W tym wyścigu nie będzie srebrnych medali. A my? Czy chcemy takiego przywództwa? Czy jesteśmy gotowi zrezygnować z przynależnej nam władzy i podzielić się nią z naszymi ludźmi? Czy potrafimy właściwie dobrać sobie współpracowników - o różnych kompetencjach, umiejętnościach i doświadczeniach? Czy umiemy zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu? Po przeczytaniu tej książki wielu czytelników z pełnym przekonaniem odpowie: "Tak!". I co ważniejsze, będzie wiedziało, jak to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57611 (1 egz.)
Kaucja: 30,31 zł
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych - choć często błędnie pojmowanych - ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: "Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego?". Teraz zdecydowała się - nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia - podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu. Dowiesz się, jak: * Red Bull przełamał monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku głównego. * Marvel przeobraził się z borykającego się z problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich komiksów. * Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach, które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji wzrostu. "Zbyt wiele firm dąży do krótkoterminowego wzrostu, który staje się celem samym w sobie. Takie firmy kultywują kulturę wypalenia. A przecież inteligentny rozwój to rozwój zrównoważony i trwały. Tiffani Bova pokazuje nam, jak go utrzymać dzięki tworzeniu kultury korporacyjnej skupionej na celu i wykorzystaniu oddania, a nie na poświęcaniu swoich ludzi." Arianna Huffington, założycielka i dyrektor zarządzający Thrive Global, założycielka "Huffington Post" "Książka Bovy, godna następczyni prac Michaela Portera, to rzadki dar - otwiera nam drzwi do nowych pomysłów i działań. Żadnych pięknych słówek, tylko ciężko zdobyta wiedza, która może zainicjować wielkie zmiany w organizacjach małych i dużych. Seth Godin, autor książki To jest marketing! Wszyscy pragniemy, aby nasze firmy dobrze się rozwijały, ale jak możemy tego dokonać? Na szczęście Tiffani Bova ma odpowiedzi na nasze pytania. W swojej książce prezentuje nam dziesięć ścieżek rozwoju - od stworzenia fascynującego doświadczenia konsumenckiego po niekonwencjonalne rozwiązania. Swoje spostrzeżenia popiera solidnymi danymi i przykładami świetnie prosperujących przedsiębiorstw. Masz wybór: dalej krocz utartą ścieżką albo podążaj za Tiffani Bovą prosto w przyszłość." Daniel H. Pink, autor książki "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" "Tiffani Bova ma talent do ubierania złożonych i wnikliwych analiz w proste i eleganckie słowa. IQ wzrostu zajmuje się najistotniejszą kwestią w biznesie." Tom Peters, autor "W poszukiwaniu doskonałości w biznesie"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58172 (1 egz.)
Kaucja: 34,11 zł
Książka
W koszyku
To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze zmieniać świat. W tym swoistym manifeście naszych czasów Branson stawia generalną tezę, że na naszych oczach dobiega końca era industrialna a zaczyna era ludzi. Przywołuje historię przedsiębiorców, którzy wytyczają nowe szlaki przekształcając swoje firmy tak, by stanowiły siłę, czyniącą dobro i społeczny pożytek z korzyścią dla nas wszystkich, całego globu - "Ziemi, planety ludzi"." Pora postawić kapitalizm na głowie. Czas wywrócić biznes do góry nogami"-nawołuje Branson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Like a Virgin" to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w "New York Times", a następnie były cytowane na całym świecie od Indii aż po Australię i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestię światowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiągnąć sukces w biznesie. Praktyczna wiedza, jaką Branson dzieli się z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. "Like A Virgin" to rady praktyka, który osiągnął sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać się w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
Streszczenie w języku angielskim.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych. Ze wstępu
WSTĘP * Rozdział 1 * TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII * 1.1. Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań * 1.1.1. Innowacja jako przedmiot badań naukowych * 1.1.2. Kognitywny wymiar modeli biznesu * 1.1.3. Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej * 1.2. Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu * 1.3. Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne * 1.4. Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu * Rozdział 2 * CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE * 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 2.2. Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 2.3. Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 2.4. Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 2.5. Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 3 * METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI * 3.1. Deskrypcja przeprowadzonego badania * 3.1.1. Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach * 3.1.2. Dobór próby badawczej * 3.1.3. Charakterystyka badanej zbiorowości * 3.2. Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość * 3.3. Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach * 3.3.1. Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów * 3.3.2. Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach * 3.3.3. Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 3.4. Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych * 3.5. Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości * 3.6. Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach * 3.7. Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 4 * ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŁ * 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 4.2. Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 4.3. Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 4.4. Otoczenie społeczno-kulturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki * Rozdział 5 * ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki * 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 5.4. Psychologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 6 * KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH * 6.1. Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach * 6.2. Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 6.2.1. Model zdynamizowany * 6.2.2. Model umiarkowany * 6.2.3. Model zachowawczy * 6.2.4. Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 6.3. Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych * 6.4. Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych * ZAKOŁCZENIE * Bibliografia * Spis tabel, rysunków i wykresów * Wykaz akronimów, skrótów i symboli * Załączniki * Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338 (1 egz.)
Kaucja: 82,32 zł
Książka
W koszyku
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym / Mateusz Brzeźniak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017. - 191, [7] stron : ilustracje ; 20 cm.
Zawiera aneks.
Bibliografia na stronach [187]-191.
`To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy`. dr Andrzej Świątecki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56626 (1 egz.)
Kaucja: 18,15 zł
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja Zarządzania)
Dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu.
Autorom książki przyświecał cel pokazania Czytelnikom rzeczywistych zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych.
W rozdziale 1 skupiono się na zagadnieniach dotyczących chmur obliczeniowych. W rozdziale 2 poddano analizie zagadnienia sztucznej inteligencji. Rozdział 3 dotyczy tematyki łańcuchów bloków – znanych powszechnie jako blockchain. Tematyce mobilnego internetu poświęcono rozdział 4, rozdział 5 zaś – przedstawieniu technologii AR. Rozważania na temat rozszerzonej rzeczywistości implikują niejako kontekst VR, któremu poświęcono analizy w rozdziale 6. Ostatni rozdział książki został poświęcony tematyce rozpoznawania mowy ludzkiej. W końcowym fragmencie książki autorzy przedstawili prognozowane przez nich trendy i kierunki rozwoju w zakresie innowacyjnych technologii informatycznych.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, w tym pracowników branży przemysłowej, produkcyjnej, informatycznej, transportowej oraz grona akademickiego – zarówno naukowego, naukowo-dydaktycznego, dydaktycznego, jak i doktorantów oraz studentów, zwłaszcza uczelni technicznych. Książka ta jest przy tym źródłem informacji dla pracowników, którzy pragną poszerzyć wiedzę dotyczącą zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych w praktyce, ale także dla uczestników kursów i studiów podyplomowych z wielu dyscyplin dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych i specjalistów z innych dziedzin, którzy szukają możliwości zastosowania innowacyjnych technologii informatycznych w zakresie działań własnych, prywatnych lub zawodowych. [Opis pochodzi z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. "W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (.) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść". ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych * 1.1. Istota nowoczesnego public relations * 1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją * 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu * na otoczenie * 1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe * 1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania * 1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku * Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności * 2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu * 2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku * 2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności * 2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności * Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations * 3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej * 3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych * 3.3. Metody wstępnych badań wizerunku * 3.4. Prowadzenie monitoringu mediów * Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations * 4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M * 4.2. Określenie misji i celów działania * 4.3. Identyfikacja grup docelowych * 4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations * 4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania * skuteczności * Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations * 5.1. Elementy programu public relations * 5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania * 5.3. Kompleksowy program kształtowania * wizerunku * Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu * 6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością * 6.2. System identyfikacji wizualnej * 6.3. Decyzj e dotyczące wdrażania systemu * Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą * 7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami * 7.2. System informacji bieżącej do prasy * 7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe * 7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej * Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym * 8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations * 8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej * 8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego * 8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza * Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie * 9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć * 9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami * 9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW * 9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe * 9.5. Wykorzystanie technik SEO PR * Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne * 10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych * 10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne * 10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych * Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych * 11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji * 11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw * 11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne * 11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym * Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej * 12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego * 12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich * 12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych * Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej * 13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników * 13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej * 13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej * Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki * 14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich * 14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich * 14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce * Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej * 15.1. Zasady zarządzania kryzysami * wizerunkowymi * 15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych * 15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej * Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations * 16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego * 16.2. Istota wizerunku równoległego * 16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku * 16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu * Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki: "Zapomnij o kursach MBA, czytaj Kopciuszka" - Paul Hellman.
Bibliografia, netografia na stronach 243-[277].
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko. [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w opiece zdrowotnej / Emil Bukłaha. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 270 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 253-258.
Książka jest polecana zarówno kadrze zarządzającej szpitalami i specjalistom z branży opieki zdrowotnej, jak i osobom zawodowo zajmującym się outsourcingiem, kadrze badawczo-naukowej a także studentom wyższych uczelni medycznych oraz biznesowych.
Przedmiotem publikacji jest analiza zastosowania outsourcingu jako narzędzia racjonalizacji działań w zakładach opieki zdrowotnej na przykładzie polskich szpitali publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem procesów restrukturyzacyjnych dziejących się w opiece zdrowotnej. Złożyło się na to co najmniej kilka przyczyn: powszechne uznanie outsourcingu jako skutecznego narzędzia wspomagającego zarządzanie organizacją w długoterminowym horyzoncie działań, skala i dynamika zmian w zakresie i sposobach funkcjonowania szpitali publicznych w ostatnich latach, kluczowe znaczenie tych placówek dla sytuacji zdrowotnej pacjentów i ich kluczowa rola w całym systemie ochrony zdrowia, szereg powtarzających się problemów, związanych z ustawicznym obniżaniem poziomu finansowania usług i procedur medycznych świadczonych przez szpitale, znikoma liczba publikacji z zakresu zastosowania outsourcingu w polskich szpitalach w całości poświęconych tej kwestii. W publikacji dokonano: porównania polskiego systemu opieki zdrowotnej z wybranymi modelami stosowanymi na świecie, usystematyzowano i uporządkowano wiedzę z zakresu stosowania outsourcingu w polskim szpitalnictwie, przeprowadzono analizę i krytyczną ocenę skali stosowania outsourcingu w szpitalach, określono przydatność tego narzędzia restrukturyzacji i racjonalizacji działań w funkcjonowaniu polskich szpitali publicznych. W książce opisano również wyniki badań w zakresie stosowania outsourcingu w polskich szpitalach publicznych w latach 2004-2013. Autor zidentyfikował obszary szczególnie podatne na outsourcing, dokonał oceny efektów i przyczyn wydzieleń, a także opisał zagadnienia związane z oceną interesów najważniejszych grup wpływu w placówkach szpitalnych na działania outsourcingowe. Dokonano również oceny stopnia zadowolenia kadry kierowniczej placówek z przeprowadzonych wydzieleń, zbadano korelacje pomiędzy trybem, przebiegiem i zakresem outsourcingu w zależności od poziomów referencyjnych szpitali, a także przeprowadzono analizę rodzajów działalności planowanych do wydzielenia w najbliższych latach.
Wstęp * Część I System opieki zdrowotnej i jego restukturyzacja * Rozdział 1 System i modele opieki zdrowotnej * Rozdział 2 Restrukturyzacja w opiece zdrowotnej i jej narzędzia * Część II Outsourcing w procesie restrukturyzacji szpitali * Rozdział 3 Outsourcing jako nowoczesna koncepcja zarządzania * Rozdział 4 Outsourcing w opiece zdrowotnej * Część III Outsourcing w praktyce zarządzania szpitalami-wyniki badań empirycznych * Rozdział 5 Tryb i model badawczy zastosowania outsourcingu w polskich szpitalach publicznych * Rozdział 6 Outsourcing w polskich szpitalach-wyniki badań * Rozdział 7 Outsourcing w polskich szpitalach w latach 2004-2013-zestawienie wyników badań * Rozdział 8 Podsumowanie i kierunki dalszych badań * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków * Dodatek A. Wzór ankiety badawczej, wykorzystanej w części empirycznej publikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56325 (1 egz.)
Kaucja: 63,00 zł
Książka
W koszyku
(Informatyka a Filozofia)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
We współczesnym dyskursie naukowym coraz częściej występują odniesienia do takich zjawisk, jak wiek informacji, społeczeństwo informacyjne, gospodarka oparta na wiedzy czy zarządzanie wiedzą. W warstwie konceptualnej ich wspólny mianownik stanowi pojęcie informacji, która pod pewnymi warunkami może stać się wiedzą. Choć obydwa pojęcia, informacja i wiedza, są coraz intensywniej wykorzystywane, to trzeba przyznać, że w różnych dyscyplinach inaczej się je definiuje. Przykładowo: z punktu widzenia nauk o komunikacji informację rozumie się jako treść przekazywanej wiadomości, w informatyce zaś - jako odpowiednio ustrukturyzowane dane, które można przetwarzać za pomocą komputerów. Niniejsza monografia ma na celu połączenie dwóch płaszczyzn interpretacyjnych: filozoficznej i nauk o zarządzaniu. Umiejscawia informację i wiedzę zarówno w dyskursie teoretycznym (przede wszystkim metodologiczno-filo-zoficznym), jak również prezentuje konsekwencje związane z różnorodnymi zastosowaniami tych pojęć (np. w dziedzinie prawa).Identyflkuje też czynniki mające istotny wpływ na transformację informacji w wiedzę.Układ rozdziałów monografii odpowiada koncepcji stopniowego przechodzenia od analiz teoretycznych, osadzonych niekiedy w kontekście historycznym, do zagadnień szczegółowych i aplikacyjnych zarazem. ze wstępu do książki
Od redaktorów tomu * Rozdział I. Informacja jako wiedza, wiedza jako informacja (Józef Lubacz, Zbigniew Król) * Rozdział II. Anaksymander - inicjator pewnego pojęcia informacji (Michał Stelmach) * Rozdział III. Konwencjonalność wiedzy i informacji (Hanna Trojanowska) * Rozdział IV. Różnice paradygmatyczne a problemy zarządzania wiedzą. W poszukiwaniu organizacyjnej mądrości (Adam Dzidowski) * Rozdział V. Technologiczna interpretacja prawa: od automatyzowanego przetwarzania informacji o prawie do automatyzacji zarządzania wiedzą w obrocie prawnym (Jacek Janowski) * Rozdział VI. Tradycja, współczesność i przyszłość nauk o zarządzaniu (Janusz Zawiła-Niedźwiecki) * Rozdział VII. Znaczenie czynników dotyczących pracy zespołowej w dzieleniu się wiedzą jawną (Helena Bulińska-Stangrecka, Anna Dolof) * Rozdział VIII. Wiedza jako determinanta bezpieczeństwa ekonomicznego człowieka * (Irena Figurska) * Rozdział IX. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach produkujących żywność lokalną (Katarzyna Piwowar-Sulej, Izabela Kwil) * Rozdział X. Postrzeganie pracowników za źródło wiedzy w usługowych MSP (Marcin Komańda, Agnieszka Dziubińska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57960 (1 egz.)
Kaucja: 31,47 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-[186].
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwykli ludzie - liderzy / Tony Buzan, Tony Dottino, Richard Israel ; tłumaczenie: Anna Czajkowska. - Wydanie I. - Warszawa : Muza S.A, 2008. - 286, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
Na okładce: Jak maksymalnie wykorzystać kreatywność pracowników.
Książka wiernie opisuje sytuację panującą obecnie w firmach i instytucjach, a także najnowsze badania nad funkcjonowaniem naszego mózgu, przedstawia projekt radykalnych zmian, które firmy muszą wprowadzić, aby przetrwać, i wyjaśnienia, co to oznacza dla ich kadry kierowniczej i pracowników. Jeśli jesteś pracownikiem, który ma serdecznie dość codziennych stresów, chybionych planów, nieprzemyślanych zmian, a także skarg klientów - ta książka jest dla Ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce przy nazwie autora: Silicon Valley Product Group.
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59033 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
(Sensus)
Być może znasz osoby, którym się zawsze wiedzie. Są szczęśliwe, żyją dostatnio, realizują się w pracy, która jest ich pasją, a do tego są otoczone przyjaźnią i życzliwością. Wydaje się, że na loterii życia wygrywają los za losem. Jeśli nie zaliczasz się do tych szczęśliwców i często zaznajesz niepowodzeń, mam dla Ciebie świetne wieści: możesz to zmienić! Masz w sobie moc, aby odzyskać własne istnienie. Masz siłę, aby pokonywać przeszkody, wzbogacić swoją egzystencję, osiągnąć harmonię, dobre zdrowie i dobrobyt. Na pewno nie jest za późno, aby poprawić swoją przyszłość i uczynić ją satysfakcjonującą i wspaniałą!W tej inspirującej książce znajdziesz niezawodne zasady Dale`a Carnegie`ego, dzięki którym - podobnie jak miliony innych ludzi - odzyskasz swoje życie, nauczysz się kierować własnym nastawieniem wobec różnych sytuacji i dowiesz się, w jaki sposób kształtować swoje nawyki. Przekonasz się, że zrównoważenie najważniejszych dziedzin życia jest możliwe, nauczysz się minimalizować stres i zmartwienia, a także przyswoisz sobie zasady zdrowego stylu życia. Poznasz niezawodne techniki skutecznej komunikacji z innymi ludźmi i staniesz się osobą prawdziwie charyzmatyczną! Treści zawarte w tej książce nie są wymysłem teoretyka: to efekt wieloletnich doświadczeń osób, które je zastosowały i zyskały satysfakcjonujące, owocne i ekscytujące życie.Dale Carnegie (1888 - 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Po ukończeniu college`u imał się różnych zajęć. Stał się sławny po opublikowaniu swojej pierwszej książki w 1936 roku. Książkę tę przeczytało ponad milion ludzi. Carnegie przekazuje sprawdzone rozwiązania, dzięki którym coraz liczniejsi czytelnicy wzbogacają swoje życie, stają się produktywniejsi, szczęśliwsi i odnoszą więcej sukcesów. Autor ten jest uważany w wielu krajach świata za jednego z twórców książek rozwiązujących najistotniejsze ludzkie problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20391 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej